příspěvků: 8 5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
Jojo mám to furt AC Off..podle všechno asi to děla často regenerace nebo mám vadný čidlo teplotu , protože vrtule se mě zapinaji tak jednou za týden při 400 km cca , a jezdím skoro jenom po městě a jezdím na nízký otáčky ,1500/min
--
14. Březen 2018 - 9:13
Dejv
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
igor 1790:
Seš si jistej, že máš klimatizaci opravdu vypnutou, tzn. na dispeji ti svítí AC OFF? Protože motor podle mě nechladí dvě vrtule, ta jedna je právě od klimy.
--
14. Březen 2018 - 7:12
tomika
příspěvků: 840
bývalý majitel
igor1790 napsal:
...za 3 měsíců uz mám 30 000 kč do civica a furt mě to trápí no ...
Na druhou stranu si vezmi, ze mas 10ti lete ojete auto s 210tis km na hrbu. To mi 30tis jako investice neprijde vubec nic zavratneho, spise naopak. Majitele nekterych jinych znacek by ti mohli jeste zavidet. Je to sice Honda, tzn. ze mas nejakou jistotu, ze te to auto nikde nenecha, ale nejake veci se proste resit, zvlaste pri takovem najezdu, museji.. Motory a auta obecne jsou posledni dobou uz docela slozita, tudiz riziko, ze se neco posere, tu je i kdyz mas Hondu. Neni Honda z 90let jako Honda z roku 2008 (a jeste k tomu s dieslem - semeniste potencionalnich poruch samo o sobe).
--
13. Březen 2018 - 12:54
igor1790
příspěvků: 8 5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
klimatizací mám porad vypnutí a když se zapinaji kontroloval jsem to a se zapinaji obě vrtule coz asi chladi motor , jinak to asi mám zkontrolovat podložky protože na tu levou stranu vidím ze je i trochu olej co předním nebyl .. jinak kolik to stoi cca? protože za 3 měsíců uz mám 30 000 kč do civica a furt mě to trápí no ...
--
13. Březen 2018 - 9:11
Lukee
příspěvků: 190 5D 2.2 Executive
mám od: 5.8. 2013
v provozu od: 4.3. 2006
Vrtule na chladici se mne snad jeste ani nespustili ani v lete nebo sem si toho nevsiml kdyz jede klima. Nemas klimu na auto a nejsou to vrtule klimy?
Jinak ja sem nechaval menit podlozky pod vstrikovacema minuly tyden, jeden podfukoval a smrad spalene nafty sel primo do vetrani a do kabiny.
--
13. Březen 2018 - 7:39
igor1790
příspěvků: 8 5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
Ahoj a díky za info.. až budu mít čas mrknu na to.. jinak možná je to i moja chyba co se tyče vrtule protože vjecinu jezdím na nízký otáčky příklad při rychlost 50/55 km/h ja uz zařadím na 4 a po městě pri rychlost 50 ja nechávám 4,coz asi je špatně , jinak vše ostatní myslím ze dobrý na počítač se nikdy nic neukazáo motor je tichý a teď když jsem měnil sběrné potrubi to táhne až moc na rozdíl od předním ...
--
12. Březen 2018 - 20:41
Shimiee
příspěvků: 8 5D 2.2 Sport
mám od: 8.4. 2016
v provozu od: 1.7. 2006
Ahoj igor,
okrem prasknutych vyfukovych zvodov ti vie "dieselovy" smrad v aute sposobit aj netesny vstrekovac (celkom casta zavada pri 2,2). Nove tesnenie moze stat okolo 5 euro a samotne pretesnenie (robota) tiez nie vela. Akurat sa ti pri tomto ukone moze poskodit vstrekovac (hlavne pri starsich a viac zapecenych), co je financne narocnejsie. Netesny vstrekovac spoznas tak, ze odmontoujes plastovy kryt motora a hladas nahromadenu ciernu spinu okolo tesnenia vstrekovaca. Ak je zavada relativne nova a nestihlo sa okolie este dostatocne zaspinit, mal by si pocut unikajuci vzduch pri tesneni za chodu motora alebo ked tam streknes trosku mydlovej vody, tak to bude bublinkovat.
Inak ten smrad nemas nahodou iba vo velmi mrazivych dnoch a viac-menej pri starte a prvych par metroch? V 2,2 CTDi motoroch je tzv. gas assist heater system, kde sa ti pri vyrazne chladnej teplote najprv zapne ohrev vzduchu do kabiny pomocou naplne v klimatizacii a potom dalej cez chladenie motora (aspon Accordy s tymto istym motorom to mali). Hlavne ked mas teplotu nastavenu na najvyssiu HI a max ventilator, tak ten "smrad" moze byt prave toto (uz som cital na roznych forach o tomto). Skor to zapacha ako ked zapnes stary ohrievac (nie ako diesel). Ja som pozoroval to iste, hlavne posledne dni, ked bolo -10 / -12 stupnov rano. Taky zavan smradu, ktory hned zmizol a neobjavil sa ani pri stati na volnobehu. Teraz ako je teplota okolo nuly alebo nad nulou, tak uz necitim nic. A to mam tiez minuly rok menene vyfukove zvody a netesnost vstrekov nepozorujem.
--
10. Březen 2018 - 22:56
igor1790
příspěvků: 8 5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
to nekouří jinak jezdím víc krátce trasy po městě cca 20-30 km za den jinak spotřeba momentálně se drží tak kolem 7 po městě na další cestě tak 5.5, jsem byl na výlet 800 km a to bylo 4.5l/100 normální jízda 120/130 km/h.
takže kdyby to bylo DPF to by chtělo asi to čištění za další 8000 kč ? !
--
10. Březen 2018 - 10:34
sloe10
příspěvků: 125
bývalý majitel
To co popisujes sedi na caste vypalovanie DPF filtra. Skontroluj si hladinu oleja, ci nemas nad riskou. Auto nedymi ked jazdis po meste? Aku mas spotrebu? Jazdis skor kratsie alebo dlhsie trasy?
--
9. Březen 2018 - 23:13
igor1790
příspěvků: 8 5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
Děkuji .. jinak vidím ze mate civica dlouho coz mate uz nějaký zkušenosti s to auto , ja jinmam 3 měsíců a mě furt trápí , pred týden jsem měnil sběrné výfukové potrubi ,teď mi to nekouří ale zas nějak cítím ze to auto jakoby smrdí na spáleny olej atd a taky často se mi zapinaji vrtule , teplotu mám vždy v pořádku a nevim čím to je v honda servis na diagnostika neřekli nic , stává se vám to taky , je to normální ? auto ma najeto 205 000 km a ja z německo
5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
Jojo mám to furt AC Off..podle všechno asi to děla často regenerace nebo mám vadný čidlo teplotu , protože vrtule se mě zapinaji tak jednou za týden při 400 km cca , a jezdím skoro jenom po městě a jezdím na nízký otáčky ,1500/min
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
igor 1790:
Seš si jistej, že máš klimatizaci opravdu vypnutou, tzn. na dispeji ti svítí AC OFF? Protože motor podle mě nechladí dvě vrtule, ta jedna je právě od klimy.
bývalý majitel
Na druhou stranu si vezmi, ze mas 10ti lete ojete auto s 210tis km na hrbu. To mi 30tis jako investice neprijde vubec nic zavratneho, spise naopak. Majitele nekterych jinych znacek by ti mohli jeste zavidet. Je to sice Honda, tzn. ze mas nejakou jistotu, ze te to auto nikde nenecha, ale nejake veci se proste resit, zvlaste pri takovem najezdu, museji.. Motory a auta obecne jsou posledni dobou uz docela slozita, tudiz riziko, ze se neco posere, tu je i kdyz mas Hondu. Neni Honda z 90let jako Honda z roku 2008 (a jeste k tomu s dieslem - semeniste potencionalnich poruch samo o sobe).
5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
klimatizací mám porad vypnutí a když se zapinaji kontroloval jsem to a se zapinaji obě vrtule coz asi chladi motor , jinak to asi mám zkontrolovat podložky protože na tu levou stranu vidím ze je i trochu olej co předním nebyl .. jinak kolik to stoi cca? protože za 3 měsíců uz mám 30 000 kč do civica a furt mě to trápí no ...
5D 2.2 Executive
mám od: 5.8. 2013
v provozu od: 4.3. 2006
Vrtule na chladici se mne snad jeste ani nespustili ani v lete nebo sem si toho nevsiml kdyz jede klima. Nemas klimu na auto a nejsou to vrtule klimy?
Jinak ja sem nechaval menit podlozky pod vstrikovacema minuly tyden, jeden podfukoval a smrad spalene nafty sel primo do vetrani a do kabiny.
5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
Ahoj a díky za info.. až budu mít čas mrknu na to.. jinak možná je to i moja chyba co se tyče vrtule protože vjecinu jezdím na nízký otáčky příklad při rychlost 50/55 km/h ja uz zařadím na 4 a po městě pri rychlost 50 ja nechávám 4,coz asi je špatně , jinak vše ostatní myslím ze dobrý na počítač se nikdy nic neukazáo motor je tichý a teď když jsem měnil sběrné potrubi to táhne až moc na rozdíl od předním ...
5D 2.2 Sport
mám od: 8.4. 2016
v provozu od: 1.7. 2006
Ahoj igor,
okrem prasknutych vyfukovych zvodov ti vie "dieselovy" smrad v aute sposobit aj netesny vstrekovac (celkom casta zavada pri 2,2). Nove tesnenie moze stat okolo 5 euro a samotne pretesnenie (robota) tiez nie vela. Akurat sa ti pri tomto ukone moze poskodit vstrekovac (hlavne pri starsich a viac zapecenych), co je financne narocnejsie. Netesny vstrekovac spoznas tak, ze odmontoujes plastovy kryt motora a hladas nahromadenu ciernu spinu okolo tesnenia vstrekovaca. Ak je zavada relativne nova a nestihlo sa okolie este dostatocne zaspinit, mal by si pocut unikajuci vzduch pri tesneni za chodu motora alebo ked tam streknes trosku mydlovej vody, tak to bude bublinkovat.
Inak ten smrad nemas nahodou iba vo velmi mrazivych dnoch a viac-menej pri starte a prvych par metroch? V 2,2 CTDi motoroch je tzv. gas assist heater system, kde sa ti pri vyrazne chladnej teplote najprv zapne ohrev vzduchu do kabiny pomocou naplne v klimatizacii a potom dalej cez chladenie motora (aspon Accordy s tymto istym motorom to mali). Hlavne ked mas teplotu nastavenu na najvyssiu HI a max ventilator, tak ten "smrad" moze byt prave toto (uz som cital na roznych forach o tomto). Skor to zapacha ako ked zapnes stary ohrievac (nie ako diesel). Ja som pozoroval to iste, hlavne posledne dni, ked bolo -10 / -12 stupnov rano. Taky zavan smradu, ktory hned zmizol a neobjavil sa ani pri stati na volnobehu. Teraz ako je teplota okolo nuly alebo nad nulou, tak uz necitim nic. A to mam tiez minuly rok menene vyfukove zvody a netesnost vstrekov nepozorujem.
5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
to nekouří jinak jezdím víc krátce trasy po městě cca 20-30 km za den jinak spotřeba momentálně se drží tak kolem 7 po městě na další cestě tak 5.5, jsem byl na výlet 800 km a to bylo 4.5l/100 normální jízda 120/130 km/h.
takže kdyby to bylo DPF to by chtělo asi to čištění za další 8000 kč ? !
bývalý majitel
To co popisujes sedi na caste vypalovanie DPF filtra. Skontroluj si hladinu oleja, ci nemas nad riskou. Auto nedymi ked jazdis po meste? Aku mas spotrebu? Jazdis skor kratsie alebo dlhsie trasy?
5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
Děkuji .. jinak vidím ze mate civica dlouho coz mate uz nějaký zkušenosti s to auto , ja jinmam 3 měsíců a mě furt trápí , pred týden jsem měnil sběrné výfukové potrubi ,teď mi to nekouří ale zas nějak cítím ze to auto jakoby smrdí na spáleny olej atd a taky často se mi zapinaji vrtule , teplotu mám vždy v pořádku a nevim čím to je v honda servis na diagnostika neřekli nic , stává se vám to taky , je to normální ? auto ma najeto 205 000 km a ja z německo