Hledat |
"2 režimi" riadicej jednotky motora i-CTDiVcera som si spravil mensi vyletik s priatelkou do bojnic na festival duchov a strasidiel a zistil som jednu velmi zaujmavu vec o riadicej jednotke motora a to taku ze akokeby mal 2 rezimi. Jeden je pre ekonomicku a kludnu jazdu a druhy pre divoky a sportovu pretoze ako som siel z bojnic siel som pohodovou kludnou jazdou do 100km predoval som pri 2000ot/min ako normalne potom ma vyprovokoval kamos na starom brave tak som tomu zacal nakladat a auticku sa moc nechcelo,nereagoval moc na plyn a dootacok sa mu moc nechcelo lenze po par minutach jazdi v otackach nad 2000ot/min sa auticko akokeby zabudilo a zacalo byt divoke, lepsie reagovala na plyn aj pri podradovani tot moj postreh. Vložil Luky87, 4. Květen 2008 - 10:38
|
5D 2.2 Sport
mám od: 4.7. 2007
Volňas: no já mám průměr od 6 do7litrů taky...
Jenom na začátku sem jezdil jak se škodovkou za 4.3 - 5ltrů
obdivovatel
??? ...ja nevim mi to jezdi furt stejne a ze spotrebou pod 7l nejdu
5D 2.2 Sport
mám od: 4.7. 2007
Je to tak a také to opět zdůrazním!
Já jezdím v letě do 10min. a v zimě do 13min. absolutně bez vytáčení a max. do 2tis. otáček aniž bych aktivoval turbo bez zahřátého motoru a klidně se nechám předjet i borcem na kole
Jakmile je telplota OK, tak tomu dám do kožichu a jedu podle nálady a kvality silnice
Je to opravdu znát. Motor má jiskru a není línej. Navíc to na spotřebě není absolutně znát
Have a nice day
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Tak znova:
K vaší diskuzi - ano, je opravdu dobré vůz občas protáhnout. Řídící jednotka motoru monitoruje "zvyky" řidiče - například podtáčení motoru, časté starty, městský cyklus,... a podle toho vybírá ze svých dat odpovídající hodnoty pro jízdu. Jako reference se bere řádově posledních 50-100 km. Čili, změníte li svůj jízdní styl pouze na chvilku, nic se nestane. čím je ujetá vzdálenost "v novém" stylu delší, tím větší vliv na chování auta/motoru. Při delším odpojení akumulátoru se ve většině jednotek data ztratí a pak jsou k dispozici ta tovární - opět až do ujetí dané vzdálenosti, kdy je přepíšete vlastním stylem..... etc.
Delší odpojení Akku je tak cca 1-2 hodiny.
Doporučuje se dobře zahřátý motor i podvozek občas protáhnout, ničemu to neškodí a vy si uděláte i malou radost.
Bychom měli vždycky jasno, založíme nové vlákno!
Pročpak bychom hledali, co jsme o tom napsali!
I když budu mrtvola, bude se psát stále dokola!
5D 1.8 Sport
mám od: 4.11. 2006
To same ma i 1,8i... A meli to i starsi Hondy. Dle meho je jednotka adaptabilni a prizpusobuje se stylu jizdy. Upravuje se kde co, predstih, reakce na plyn (ted jeste vic, protoze je elektronicky)..atd.
Nekdo by se o tom mohl rozepsat, ale mozna uz se to tady resilo.