Nebuďte tak hloupí jako já...

Popíšu vám zkušenost s nákupem disků a zimních pneu na webu.
V době, kdy jsem potřeboval přezout, nebyl velký výběr disků na skladě, nicméně ty, které jsem si vybral (Dotz Daytona), se mi moc líbí a na nich obuté Semperity slouží doposud bez chyb.
Našel jsem si tedy "nejlepší" nabídku u jednoho z webových prodejců (nabízeli oproti většině jiných i obutí pneu na disky, vyvážení a huštění plynem) a čekal.
Kola jsem si nechal přivézt do firmy, když u mně zazvonil řidič z přepravní služby, který měl evidentně naspěch, převzal jsem dva páry kol, které byly "zabaleny" tak, že měly z obou stran jednu vrstvu lepenky a byly přepásány několika plastovými páskami. Nevypadalo to úplně pevně, ale jakž takž to drželo pohromadě. Zboží jsem zaplatil, kola ještě na ulici naložil do Civica a odpoledne jel do servisu přezout. Jen jsem je tam vyndal z kufru, hned se mě technik ptal, jestli vím, že mám jedno kolo poškozené. Teprve tam jsem si vše pořádně prohlédl zblízka - bylo ně něm asi deset ran jako když do něj někdo pořádně bouchne šroubovákem.
Kola jsem zas naložil nepřezutá zpátky a ihned dodávku reklamoval, i fotky jsem hned dodavateli poslal mailem.
Ten mi obratem (velmi slušně) odpověděl, že si pro poškozený disk přijedou, ale že podle jejich názoru bylo všechny vypraveno OK. Ani později mi reklamaci neuznali, prý k poškození muselo dojít až po dodávce (což tedy nedošlo, ale já to nemám jak prokázat...), musel jsem tedy koupit pátý disk a ten poškozený mám od té doby ve sklepě na případnou repasi, kdyby se to hodilo.
Chápu, že jsem udělal chybu, že jsem kola nerozbalil ještě na ulici a pořádně si je neprohlédl, ale: napadlo by vás to?
Podle mého názoru se to muselo stát během přepravy (pokud tedy před dopravou byla kola bez závad), dopravce se ovšem k ničemu neznal a tak jsem "splakal nad výdělkem".
Od téhle chvíle asi budu všechno zabalené zboží před zaplacením rozbalovat a přezkušovat :-/
Tož jsem vás chtěl jen varovat, abyste nebyli při přebírání zboží nakoupeného 'výhodně' na Internetu takoví hlupáci jako já.

Vložil PD, 5. Únor 2007 - 17:10
 

Iček
Obrázek uživatele Iček
příspěvků: 2643
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006

Trik s prokopnutím bedny, kartónu nebo jiného balení ovládají všichni "šibalové", kteří se točí kolem přepravy zásilek všeobecně. Kopnou, do díry strčí ruku a šmátrají po tom, co pak vytáhnou. Při reklamaci to musí vypadát jako neopatrná manipulace, nikoliv jako zlodějna. Firma s autodoplňky, pro kterou jsem pracoval, takto měsíčně ztrácela desítky tisíc korun v rozkradeném zboži. Dořešit reklamace se jí nedařilo.

Zkontrolujte si vždy celý obal zásilky. Je-li v ní díra, je to jasné!

SmíchCoolJsem zlý

--
12. Únor 2007 - 17:38
coonan
Obrázek uživatele coonan
příspěvků: 21
5D 1.8 Comfort
mám od: 27.6. 2007

Připojuji se se svou troškou do mlýna :
Měl jsem PC od LEO computer a při reklamacích používali zdarma smluvní přepravu PPL (!) :
1./ reklamace - PC leželo v Tranzitu osamoceně na palatách nijak neuzajištěné = do týdne šlo na reklamaci opět.
2./ reklamace - PC přišlo do servisu prokopnuté !
3./ reklamace - řidič dodávky předal zásilku kolegovi v práci, který o ničem nevěděl ale chtěl mi chudák pomoci tak jej převzal. Když jsem volal do PPL a sháněl zásilku, jen mi suše oznámili, že jsem si ji tehdy a tehdy převzal. Podal jsem na ně trestní oznámení.
4./ reklamace (poslední) - a ejhle, se zásikou přijel nový šofér Směju se ! A vše bylo v pohodě.
Závěr : Přátelé, nedejte se ! Oni jsou tu pro nás, ne mi pro ně !!!!!

--
12. Únor 2007 - 11:49
PD
Obrázek uživatele PD
příspěvků: 560
5D 1.8 Executive
mám od: 7.12. 2006

Přečti si můj úvodní odstavec.
Je to přesně tak, můžu si za to sám.
Však jsem jen v tomhle smyslu varoval ostatní.
Ale po letech důvěry v dodávky, které mi přišly v krabici, si teď už budu všechno kontrolovat.
Kdybyste viděli otrávený obličej řidiče dopravní služby, když jsem mu řekl, že jde o reklamaci, a že si to pořádně zkontroluju, zdržel jsem ho o celých pět minut...

--
6. Únor 2007 - 16:33
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel

PD napsal:
Trefa!
Byla to firma PPL...
Nakupuju na Internetu už taky dost dlouho, něco podobného se mi stalo poprvé a na tyhle pány si příště dám opravdu majzla.

Na všechny přepravky si dej majzla, kdyby jste viděli jak se s tím zbožím tříská......

--
6. Únor 2007 - 15:09
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel

PD napsal:
barum-pneu.cz
Slíbili mi, že se pokusí ještě jednou reklamovat u dopravní firmy PPL, ale já už si od toho moc neslibuju....

Boužel chyba je na tvé straně!!Ty jsi převzal kola v poškozeném kartonu.Pokud by jsi při převzetí do protokolu napsal, že krabice byli poškozeny, PPL by poškození musela zaplatit.Jsou na to i pojištěni.Pochpopitelně je dobré to i hned vyfotit.Nu což chybami se člověk učí.Taky se mi to stalo.Internetový obchod za nic nemůže.

--
6. Únor 2007 - 15:08
PD
Obrázek uživatele PD
příspěvků: 560
5D 1.8 Executive
mám od: 7.12. 2006

Jak už jsem psal, v té době nebyl velký výběr, uprostřed sezóny nikdo moc zboží na skladě nedrží, a já to potřeboval do týdne, protože jsem vyrážel do kopců a nechtěl jsem jet na letních gumách.
Nemá každý v záloze Trojánka za rohem :-/

--
6. Únor 2007 - 11:33
PD
Obrázek uživatele PD
příspěvků: 560
5D 1.8 Executive
mám od: 7.12. 2006

barum-pneu.cz
Slíbili mi, že se pokusí ještě jednou reklamovat u dopravní firmy PPL, ale já už si od toho moc neslibuju....

--
6. Únor 2007 - 11:31
PD
Obrázek uživatele PD
příspěvků: 560
5D 1.8 Executive
mám od: 7.12. 2006

Trefa!
Byla to firma PPL...
Nakupuju na Internetu už taky dost dlouho, něco podobného se mi stalo poprvé a na tyhle pány si příště dám opravdu majzla.

--
6. Únor 2007 - 11:28
Iček
Obrázek uživatele Iček
příspěvků: 2643
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006

Quote:
V prvni pripade jsem sledoval jak televizi borec doslova vykopal z dodavky, podruhe byl panel promackly, protoze na to neco hodne tezkeho hodily.

"Zatracený holky! Mají páru!" Jsem smutný

e_czech@volny.cz SmíchCoolJsem zlý

--
7. Únor 2007 - 1:38
Iček
Obrázek uživatele Iček
příspěvků: 2643
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006

Já kupuju pneu i litá kola u Trojánka v Tišnově, sám je ošetří, zkontroluje, nahodí a vyváží, uschová druhou sadu, dá mi 15% slevu a já neplatím nic více, než ty disky a pneumatiky. To ostatní mám pokažde grátis (včetně stříbrných ventilků). Proč bych kupoval zajíce v pytli po Internetu?

e_czech@volny.cz SmíchCoolJsem zlý

--
6. Únor 2007 - 0:05

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".