Hledat |
CTR podvozek na 5DZacal se se mnou loucit jeden predni tlumic (zkracena zivotnost kvuli spadlemu dorazu) a tak jsem dospel k nazoru, ze je cas na upgrade (podvozku). Po zkoumani moznosti jsem narazil na zajimavou moznost - koupit lehce jety komplet pruzin a tlumicu z CTR. Neni to sice stavitelne, ale porad je to (pro sportovni svezeni) o tridu lepsi nez 5D podvozek (jak jsem se presvedcil pri testovani). Rozhodl jsem se tedy (i po konzultaci s Danym) pro implantaci CTR podvozku do meho 5D. Vložil jc, 29. Prosinec 2011 - 20:06
|
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Akorat ja bych teda pod ty pruziny od Eibachu vzadu hodil podlozky uz je mam i nakresleny, ale nejak jsem jeste nestihl nikomu rict at je z nakyho silonu vytoci abych je mohl ozkouset prijde me, ze to je vzadu dost nizko
1.8 5DTypeR
5D 1.8 Sport
mám od: 24.7. 2016
v provozu od: 14.9. 2010
Díky za info.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Menili jsme ks za ks, kupovali jsme k tomu kamaradoj i ulozeni (lozisko i ulozeni), novy prachovky, zaroven s tim i pruziny. Takze jsme treba predni tlumice puvodni ani nerozebirali Cenove si nepamatuju presne, ale myslim ze kolem 2ky za predni tlumic a kolem 1500 za zadni + pruziny + ulozeni. Ale ono ceny si najdes treba Granex.cz / Autorozvody.cz nebo neco jinyho
1. je nejpohodlnejsi. Je to samo dost subjektivni
1.8 5DTypeR
5D 1.8 Sport
mám od: 24.7. 2016
v provozu od: 14.9. 2010
Ahoj,
díky za pěkný přehled rozhodně mi to pomůže při rozhodování, jen se zeptám při variantě Blistein tlumičů, lze je přímo vyměnit kus za kus (orig-Sachs) nebo je potřeba nějakých úprav a jestli si nepamatuješ cenu komplet tlumičů.
Díky za info.
bývalý majitel
jen pro jistotu - 1. je nejpohodlnější a 5 je nejméně pohodlný ?
5D 1.8 Sport
mám od: 11.6. 2017
v provozu od: 11.6. 2017
.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Ahoj,
muzu porovnavat 3, resp vlastne 5 setupu )
CTR s CTR podvozkem
5D se seriovym podvozkem (seriovy sachs)
5D s Eibach pruzinama s Bilstein B4
5D s KYB + KYB pruziny
5D s XYZ SuperSport
a kdyz to seradim pocitove podle naklaneni (od nejmene naklaneni)
1. 5D s XYZ SuperSport
2. 5D s Eibach pruzinama s Bilstein B4 nebo CTR s CTR podvozkem
3. 5D s KYB + KYB pruziny
4. 5D se seriovym podvozkem (seriovy sachs)
a kdyz podle pohodly (coz je subjektivni, ale filtrace nerovnosti a rozbitych cest)
1. 5D s Eibach pruzinama s Bilstein B4
2. 5D s KYB + KYB pruziny
3. 5D se seriovym podvozkem (seriovy sachs)
4. CTR s CTR podvozkem nebo 5D s XYZ SuperSport
1.8 5DTypeR
5D 1.8 Sport
mám od: 24.7. 2016
v provozu od: 14.9. 2010
Ahoj,
měl bych dotaz, mám v plánu kupovat pružiny Eibach (snížení 25mm mi nevadí), aby se auto tolik nenaklánělo a narazil jsem na toto vlákno, chtěl bych se zeptat jestli někdo může porovnat variantu s ctr podvozkem a origo s eibach pružinami. Mám poface a uvítal bych auto trochu tužší, případně pokud by jste doporučili i jiné tlumiče.
Díky.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.3. 2014
v provozu od: 26.5. 2006
tak, aby to tam bez problemov voslo
5D 1.8 Executive
mám od: 19.10. 2014
v provozu od: 12.12. 2008
Dily za info necham udelat na ctr..