cawte,
dnes som dotankoval cca 6litrov a ked som si sadol do auta som bol total mimo, rezerva stale svietila, rucicka palivomeru sa ani nepohla, dojazd sa vobec nezmenil. Proste auto sa spravalo ako keby som nedolial ani kvapku. V com moze byt problem? Takto som stratil zbytocne prachy
5D 2.2 Sport
mám od: 27.4. 2009
hehe, idem reagovat na prispevok zpred 2 rokov
Iček: nechcel si napisat, ze 3 Kčs? 5 Kčs?? Vtedy česke koruny predsa neboli....
majitel jiné generace
už sa to tu preberalo a myslím že je to tu http://8g.hondaclub.cz/node/233
A nemusíš sa báť, ked ti PP ukáze dojazd 0 km tak 50 km ešte prejdeš (aspoň na 1.8 a podobne to asi bude aj na 1.4)
A ked si dal 7 l tak ručička aj dojazd sa mal upraviť. Nabudúce skús 8 l
5D 1.4 Comfort
mám od: 18.12. 2008
Heh, toto sa mi stalo fcera... dojazd som mal tusim 30km, do nadrze som dal 7litrov (pretoze som chcel natankovat inde) a rucicku ani nepohlo a dojazd rovnaky... kedze ma to nervozilo, tak som na dalsej pumpe dal dalsich 7litrov (ze uvidim co to spravi) a nic. 14litrov + nejakych cca 3... =17 litrov a dojazd furt rovnaky. Mame 50l a toto je skoro polovica a nic sa nepohlo. hm
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
to Fanda: Nevím kolik Ti je (?) a zda to tedy víš, ale kdysi (do r. 1975) stál benzín v ČSSR Kč 3.-- (pak Kč 5,--, ale asi jen pár let) a v Západním Německu kolem --,85 DM, což bylo asi tak 10,-- až 12,-- Kč (s t.zv. bonifikací v Živnobance, pro ty co pracovali v zahraničí a tvrdé valuty přivezli sem a měnili za t.zv. TK = tuzexové koruny neboli bóny) a to znamenalo, že v Německu byl pro tuzemce benzín 4x dražší a tak se na cestu vozily sebou kanystry plné benzínu a v Chebu nebo Rozvadově se plnily (a nádrže až po uzávěr). No, a tak jsem jednou stál u pumpy trošku nakloněn a ejhle benzínu se načerpalo více... To byl objev! Dělali to tak pak i taxikáři.
bývalý majitel
A tak to jó. Po přepočtu. Projel jsem své záznamy, a nejmenší množství (tedy patrně nejdříve po objevení 0km), co jsem kdy tankoval do plné při uváděném nulovém dojezdu bylo 46l. Plus těch 6l, a jsme na reálných 52l v nádrži. Možná to je spíše méně než 6l, Kdysi jsem při tom testování po 0km dojezdu ujel ještě 60km reálných. Ale v provozu smíšeně město/venkov.
Jinak ten fór s naklápěním Civika, aby měl fest hladinku, mne fakt pobavil
5D 2.2 Sport
mám od: 4.7. 2007
Iček: taky pravda, ale musíš opravdu Ihned
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
5D 2.2 Sport
mám od: 4.7. 2007
Iček: Nevím jak je to u aut, ale kvůli nashromáždění výparů z paliva (a možná i ještě kvůli jiným důvodům) není dobré mít úplně plnou nádrž až po okraj.
Mám to uvedené v manuálu u mé benzínové sekačky Honda!
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
to Fanda: Nerad bych popisovat to, co jsem již popsal. Prosím Tě projdi si mých 13 set příspěvků a na vše najdeš odpověď. Zkráceně: okresky Vysočinou, tankuji jen Makro - Globus - Tank ONO (k vůli ceně, např. v Makru mám 1,-- Kč slevu).
Nikdy jsem nenatankoval 54l, ale vím že jakmile mám dojezd 0 km, tak mám v nádrží ještě cca 5 - 6 litrů minimálně. Zbytek tedy dopočítám (příklad: O km = dotankuji 48,3 l plus + - 5,7 l = 54 l).
Jak to dělám: LZ kolo na obrubník, co na něm stojí výdejní stojan (není to problém tak couvnout) a do nádrže naliješ o 3 - 4 l více než, kdybys stal na rovině. Přišel jsem na to, když jsem za bolšána jezdíval do ciziny a tankoval před hranicemi, co nejvíce paliva za Kč. Dělám to jen, když to má smysl. Tedy nikoliv vždycky.
bývalý majitel
Ano, ujet 880km se spotřebou 5.8/100km znamená právě 51 litrů. Teoreticky to asi skutečně jde, a je hezké, že to někteří z nás viděli na vlastní oči. Ale znamená to to zmíněné plachtění z hor. S mým městským provozem to není reálné, a to nemusím na všech světlech sprintovat Ičku, předpokládám, že v tvém okolí není žádná dálnice, resp. že jsi po ní nejel v rámci té rekordní nádrže. Ano, když jedu po okreskách a nehoním to, i já umím využívat zmíněné zásady a dosahuji pěkné prům. spotřeby lehce nad 6l/100. Ale nikdy mi to nevydrží (tento provozní režim) po celou nádrž, resp. alespoň po ten poslední úsek před tankováním. (řešilo se to i jinde, že náš TC asi těžko sleduje při odhadu dojezdu spotřebu za více než tipnu 100-150km? )
Spíše mne zaujalo to natankování 54 l. Ičku, říkám to nerad, ale ta pumpa šidila! Nebo mě se už nádrž smrskla horkem (řešili jsme již jinde mé experimenty s dojezdem do suché nádrže, jistě pamatuješ, zatím jsem natankoval max. 51,14l ) Viděls a zaplatils 54l, leč skutečně jsi dostal méně. Tipnu si: byla to nějaká soukromá pumpa s levným benzínem? Mám lepší zkušensti s hypermarketovými pumpami, obsluha není tolik odvislá od šizení na objemu. Průtok měří turbínka podobně jako u vodoměru, lze ji ovlivnit třeba magnety aj. Pravda, pak by asi ukazovala v neprospěch pumpy - méně, ale metody jsou