Hledat |
Kolik jste zaplatili za "garančku"?Už někdo byl/se ptal v mateřském servisu ? Kč stála/stojí 1. předepsáná prohlídka? Přenáším totíž otázku z http://www.auto.cz/diskuse/4618a80c21ec5?typ=1 Quote:
Jen tak pro zajímavost, kolik jste kdo platil na první servisní prohlídce? (myslím tu na 20 000km)? (JeT) Quote:
To by mě též zajímalo! Chystám se na ni příští týden, tak abych věděl o kolik budu chudší na vánoce? (Tomík010) Ptal jsem se v Brně, kde jsem koupil (AM Servis+) a bylo mi řečeno do 4.500,--, ale i s oleji (4 ltr po 460,-- Kč) a DPH. Vlastní olej plně synteticky v orig. balení je možný. Ve skutečnosti jsem platil cca 1.100,-- Kč, bez oleje (vlastní). Vložil Iček, 13. Prosinec 2006 - 12:22
|
5D 2.2 Comfort
mám od: 3.3. 2017
v provozu od: 1.5. 2006
Jasné, jasné nemyslel jsem to vůbec zle. Já to beru, že jsou dobré i špatné servisy. Já měl bohužel zatím tu špatnou zkušenost a autorizované servisy jsou většinou cenově úplně mimo. Borce z TypeR.cz vůbec neznám, ale pokud s nima máte dobré zkušenosti, tak proč tam na servis nejezdit Já to mám dost z ruky a hlavně mě práce na autě baví a jsem si pak jistější
bývalý majitel
FiFa_cze: Nevim jaky mas zkusenosti se servisy, ale trosku se musim zastat typeR.cz. Rekl bych, ze jejich cenova politika vubec neni prepalena, spis naopak.
Ono je neco jinyho kdyz si neco delas sam pro zabavu a kdyz potrebujes zivit zamestnance a statni kasu.
Taky si spoustu veci udelam sam a pochopitelne to bude levnejsi, ale svuj cas a naklady si proste nepocitas
To jen tak na vysvetlenou, predpokladam, ze si to nemyslel zle, ani ja ne
No a vic to nema cenu pitvat, navic jaro je tady!
majitel jiné Hondy
No vida, toto vidím prvně, že někdo dělá na 1.8 náhradní filtr kromě originálu. Teď jde jen o to jak to pasuje. I když zrovna ta výměna u tohoto typu není úplně nezbytná.
5D 2.2 Comfort
mám od: 3.3. 2017
v provozu od: 1.5. 2006
Nevím, jestli to tu admini nechají, ale tady je odkaz na pal. filtr za 500,- http://eshop.autorozvody.cz/code/ASHIKA%7CASH[spc]30-04-432%7C0%7C5498%7C1-45-5498-19241-100005%7C100261-114986544 Neříkám, že je to ten nejlepší, co tam můžeš dát, ale používám věci od fy ASHIKA běžně a nikdy žádný problém.
Nemám tu moc potřebu se obhajovat, takže nebudu psát, co, jak, čím a kde servisuju já, nebo jaké značky používám a v jaké zemi jsou díly vyrobeny
Jinak samozřejmě nezpochybňuju šikovnost či serióznost mechaniků z TypeR.cz Jak se říká, za kvalitu se hold platí
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Cez vikend robeny maly servis. Takze iba vzduchac, olej + filter. Robene u kamarata na jame, takze bez ceny prace. Na nejaky cas je pokoj a ufo moze lietat dalej
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Palivovy filtr neni rozhodne za 500, ptal jsem se na to a pry to jeste nebude potreba navic se to nedela uplne jednoduse, takze to stoji dost na praci, nadrz je pod sedackou spolujezdce.
Brzdy taky nestrikaji nejakym sprejem, ale cisti to cele a mazou voditka (myslim/doufam), protoze vzadu se to rado chytne.
Diagnostiku neudelas bazmekem za 150 korun od Cinana a ukradenym VW softem jako u koncernu, neni mi znamo, ze HDS by byla nejak bezne dostupna lidem.
A u Danyho jsou v ramci ceskych moznosti docela sikovny.
majitel jiné Hondy
On jen ten palivový filtr stojí kolem 1500Kč na 1.8 a neoriginal jsem zatím nikde neviděl. Jeho výměna je také pracnější než u dieselu. Počítám, že v autorizáku bude na faktuře tak aspoň 2 hodiny práce. Ta cena u typer.cz není malá, ale zdá se mi adekvátní k těm věcem, co se tam dělaly.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Každý to řeší dle svých priorit
Pokud mám doma kolem auta málo místa na podobné úkony, omezené skladovací prostory na nářadí a o zvídavých pohledech sousedů, když třeba jen dolejvám kapaliny, měnim žárovky či přehazuju kola. Tak holt odvezu auto tam, kde se o něj dobře postarají a mám s nimi dlouholeté dobré zkušenosti.
Základní diagnostiku přes OBD2 si taky udělám sám, ale jaksi jen ECU motoru. To samé celková kontrola, ale i tak raději nachám auto zkontrolovat profesionály.
Hamp jsou jap. filtry.
Máš jistotu, že ty IK22G budou z Japonska? Palivák šel oreginální. U věcí, které měnim jednou za 6 let fakt nemám potřebu jít po nejnižší ceně Obvzláště, když to jsou kolem motoru asi ty nejdražší věci co mě na dlouho potkaj
Kdybych chtěl, potřeboval šetřit, tak vesele jezdim se svým původním podběhem. Holt se mi nelíbilo, že už úplně nedržel tvar a vyčníval pod lemem. Tak jsem tam holt nechal dát novej (p.c. 2.500,-)
bývalý majitel
Tak o tom to je, nekdo na to ma cas a zazemi (Zvedak, garaz, know-how) a nekdo si rad zaplati za kvalitni praci a volny cas vyuzije lepe...Nemusis je litovat, oni casto jinou volbu nemaji a praci radeji prenechaji profesionalum (v pripade 2bepa Typer.cz). Me treba prezuti auta a s tim spojene cisteni brzd zabere skoro cely den. Kdyz si spocitam, jak dlouho bych vydelaval na tyhle ukony, kdybych si je nechal udelat v servise, je lepsi ziskany cas investovat do sebevzdelavani (napr., nekdo radeji stravi cas doma s detmi).
5D 2.2 Comfort
mám od: 3.3. 2017
v provozu od: 1.5. 2006
Fůha, jak to tak čtu, tak lituju těch, co za ten servis musí platit, jelikož nemají zázemí a závidím všem, kteří můžou zaplatit za servis raketu a nemusí se o nic starat
Když jsem si pohledal ceny dílů na shopech, kde beru věci já, tak to vyšlo:
- výměna oleje a filtru, Mobil 1 Peak Life (Rally Formula) 5W-50 (4L) - olej 764,- + Filtr - (purflux) 100,- (+ Hamp) - Netuším, co to je?!
- svíčky (IK22G) - 764,- sada
- palivový filtr - Ashika 508,-
- kabinový filtr - MANN s uhlím 254,-
- čištění brzd - vlastní (sprej na čištění 80,-, ale nevypotřebuješ celý)
- celková kontrola auta - vlastní
Navíc:
- diagnostika - u kamaráda gratis, nebo složitější věci do 100,-
- STK - 850,- + Emise 550,-
- vyřešení trvalého napájení kamery - vlastní(u autoelektrikáře cca 500,- max 1000,-)
- výměna LP podběhu - netuším cenu nového dílu, asi bych řešil z nějaké bouračky nebo na vrakáči
- zutí starých a nazutí nových letních pneu + vyvážení - pouhé přezutí 400,-
Když si nechám nějakou rezervu na případné poštovné a nějaké menší drobnosti, tak jsme na součtu 4500,- + podběh počítám, že by se mohl dát sehnat za 1000-2500,-, tak jsme na max 7000,- a tím pádem máme skoro 8000,- rezervu. Ty jsi to dal za jisto jistě dobře odvedenou práci mechaniků a bezstarostnost a já bych na tom dělal dejme tomu celou sobotu, pak trávil čas na STK, diagnostice atd a za zbytek peněz objednal novou sadu gum na zimu, kterou budu potřebovat
Bohužel mám špatné zkušenosti s autoservisy a proto už se snažím, co jde, udělat doma a co nejde, tak po mechanikovi alespoň kontroluji.