Hledat |
Topeni a klimatizaceJak mam spravne pouzivat topeni? Mam s tim principielni problem, i kdyz jsem radne procetl manual. Kdyz mi predavali auto, tak jsem byl poucen, ze nemam jezdit se stale zapnutou klimatizaci. Ale jak to resit v praxi? Vim ze se to nekolikrat probiralo, cetl jsem to, ale s praktickou aplikaci to pokulhava. Tedy jak si mam v aute zatopit? Doposud jsem to delal tak, ze jsem zmacknul AUTO a nastavil teplotu. Jak ale poznam ze bezi klimatizace? To mam vzdycky zmacknout A/C abych mel jistotu ze klimatizace nebezi? Pokud ano, tak mi to pripada trochu nelogicke. Nebo to nemam resit a spolehat se, ze system nezapina klimaticaci kdyz ji nepotrebuje pro dosazeni nastavene hodnoty? Je mi ale divna jeste jedna vec: kdyz pouzivam tlacitko AUTO a kdyz vypnu motor, pak po opetovnem zasunuti a otoceni klisku do polohy 2 se mi rozbehne ventilator chladice klimatizace (treba druhy den, kdy je auto studene) a musim ho vypnout tlacitkem OFF. Takze mi zase pripada ze system tu klimatizaci rozbiha i kdyz nemusi. Jsem opravdu zmateny. Vložil hum4nfr0g, 3. Prosinec 2006 - 18:43
|
5D 1.8 GT
mám od: 24.7. 2020
v provozu od: 1.5. 2010
V aute niekde v palubnej doske na spolujazdcovej strane je malý radiátor, do ktorého ide horúca voda a cez neho prefukuje vzduch, ktorý je následne ohrievaný a prúdi do kabíny auta. Tento radiator treba vymontovať, naliať do neho vriacu vodu cez horný otvor a počkať, či sa celý zohreje. Môže byť zapchatý a nezohreje sa, keďže sa doň nedostane voda, a preto sa ti ani vzduch, ktorý prúdi do kabíny nezohreje.
Ja by som toto skúsil overiť, na Citroene DS4 sme mali rovnaký problém, ale ten kúril veľmi slabo, tvoja Honda nekúri vôbec.
5D 1.8 Sport
mám od: 10.5. 2017
v provozu od: 4.4. 2011
Zdravím, i když vidím, kdy bylo zde přidáno něco naposledy, i tak se zeptám. U mé 1.8 přestalo jet topení jakože úplně a nikde sem obdobný problém nenašel, klima mi jede, síla foukání taky v pohodě, teplota vody mi ukazuje taky v pořádku (a Sahara spíná také normálně) vodu v chladiči mám taktéž. Nicméně problém je, že to netopí vůbec, fouká pouze chladný vzduch, když dám klimu, je ještě chladnější, ale když začnu přidávat topení tak to neudělá vůbec nic. Tak jen jestli někdo má možnost rady. Děkuji moc
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Filtr byl čistý, ale měl jsem te CU s aktivním uhlím. Když jsem dal klasiku Filtron tak se to zlepšilo ale pořád to není ono.
5D 1.8 Sport
mám od: 29.3. 2008
MY2008 1,8 výkon klimy žádná hitparáda už od novoty, jsem první majitel, doplňováno průběžně cca 4x. Máme jěště MY2005 2,2 a výkon klimatizace výrazně, ale opravdu výrazně vyšší. Kompresor zdá se být původní. Obě auta mají pouze jednozonu.
bývalý majitel
Se svým MY2008 jsem na tom podobně až na to, že jsme klimu museli doplňovat minulý rok (před tím něco málo preventivně doplňovali před cca 5 lety). Letos funguje dobře. Prý je to v tomto věku už prý celkem normální.
Jinak výkon klimatizace mého ufona nebyl v extrémních vedrech nikdy úplně oslnivý, podle mě to trochu poddimenzovali. Ale je možné, že ti co mají dvouzónovou, jsou na tom s výkonem klimy o něco lépe.
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Najprv " zbytocna" ( vzhladom k datumu) odpoved k predoslemu prispevku: su len dve moznosti - zaneseny kabinový filter, bordel este pred nim (ak parkujes biekde kde je vela bordelu zo stromov napriklad brezy su svina).
Teoreticky este problem s ventilatorom , ale velmi nepravdepedobne.
A teraz sprava cerstva - prave som bol na pravidelnej udrzbe klimy. Nad 30 vonku prestavala stihat.
Zo 425g chýbalo 180g za dva roky.
Servis tvrdi, ze to je v poriadku, bezny unik.
Cena komplet ( test, odsatie, plnenie) 30€.
Vidime sa za dva roky .
Ako ste na tom ohladne tohoto vy?
Mate to podobne?
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in
Turkey
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Dnes jsem byl zkoušet ufona 2011 pro dceru. Když jsem ho projížděl zkoušel jsem klimu atd. Pak jsem přidával rychlost ventilátoru a když byl naplno tak ze středový výdechů šel neskutečný uragán. No to v mém Ufu takhle nejde. Jako rychlost se zvyšuje když mačkám ovl vent. , ale nemá takovou intenzitu foukání. Kde může být problém?
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Přečti si parametry NEHOŘLAVÝ https://www.ahifi.cz/tlumici-material-profidamp-alubutyl-18-v2.html#tab-description
bývalý majitel
Otazka je jak moc je to nehorlavy, zrovna tady bych byl opatrnej.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Dneska po jízdě jsem zvednul kapotu a šáhnul na ten hlinikový plech a byl slušně teplý. Tak to zkusím podlepit těmi pásy.