i jsem chvíli zvažoval, zda mám přijít s tímto "problémem", abych neměl starost pouze s houkačkou (mimochodem - troubit se stydím čím dál víc - tútá to trapně)a pak jsem přemýšlel, jak to vůbec nazvat - takže - přichcíplej start.
U 1,8 se mi už asi 4x za poslední 3 týdny stalo, že motor "chyt" až tak po 2-3 sec takového líného roztáčení, skoro až už jsem to chtěl pustit (myslím ENGINE)- takže, kolegové - máte zkušenost, takže, odborníci automechanici - máte radu co s tím ?(v servisu mi řekli - ať to ještě sleduju). Bejvávalo - málo plynu, ulitej karburátor, odpařenej benzín, slabá baterka apod. - ale dneska ? Nejsem vůbec odborník, tak mne napadá jen ta baterka ( 1 rok, 22 tis.)
Díky za radu.
bývalý majitel
To je uplne to nejhorsi co muzes udelat, nahodit studeny motor v -5 a preparkovat 2m a zase ho vypnout - to ho nech radeji chvili ohrat na volnobeh.
bývalý majitel
dneska rano som ledva nastartoval, bolo -5, motor aj naskocil, nechytil sa ale do otacok a zdochol. pripisujem to ale tomu, ze vecer som studeny motor nastartoval, preparkoval som sa asi 2m a vypol. ostal asi zachlastany.
ine studene rana startuje celkom OK.
bývalý majitel
No cetl jsem ze to nekomu pomohlo, takze u tebe muze byt problem bud jinde a nebo ty ventily nekdo nenastavil jak mel, to ja nevim.
bývalý majitel
nastavene pred 17tis - nemalo vplyv na starty...
bývalý majitel
Na magicke oko sa neda na 100% spoliehat, to tusim sleduje iba 1 clanok baterie. Na predoslej baterii (Varta) som mal zly 1 clanok a oko bolo zelene. Teraz mam novu (Exide) bateriu, pred vypnutim auta vypinam radio a aj klimu a zapinam ich az po nastartovani. Ale so startovanim som nemal problem ani so starou bateriou, iba raz sa mi stalo, ze mi po nastartovani nesiel posilnovac riadenia. Vtedy bolo do rana okolo -30 stupnov pod nulou.
A to zhorsene startovanie pozorujes stale alebo iba po kratsich vzdialenostiach? Lebo ja po 7km nemam poriadne ani motor zahriaty .
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
Batéria ma cca 1rok naposledy nabitá v honde inteligentnou nabíjačkou ktorá na koniec vytlačila lístok ze je 100%-na (april). Starú baterku som mal 62ku a nikdy som s tým nemal problém. No za skúšku to stojí ale tu v IRL nemám a kontrolka na baterke je zelená (77ah) moje denne trasy sú cca 4x7km 2x34km raz za 2 týždne 2x 100 a sem tam 2x 2500km
bývalý majitel
To bylo spíš pro niia.
bývalý majitel
Aj u dieslov?
bývalý majitel
Špatné starty může mít na svědomí (ne)nastavení vůlí ventilů.
bývalý majitel
mne v lete OK, ale v zime niekedy prichcipnuty start a to aj s uplne novou bateriou....