...som išiel v DE po diaľnici cca 220km/h ...okolo nás prefrčí vlak, odhadom aspoň 250km/h.
Pokud to fakt bylo v DE, tak rozdíl rychlostí 30kmh je přefrčení? Budiž, není důležité. ICE má běžnou cestovní rychlost max. právě těch 250kmh (alespoň to ukazuje cestujícím uvnitř rychloměr) když úplná maximálka dle údaje RIC dole na jeho skříni je 280kmh (ani ted nevím, kolik tam má Piňďulíno - 220kmh?). Sice bych normálně taky věřil spíše německým ingům, leč je fakt, že na rozdíl od ICE (trágedie u Eschede - vadná konstrukce kola!), TGV jezdí přes 25 let bez takových fatálních katastrof. No a hlavně ještě skoro o 100kmh rychleji (myšlena cestovní, nikoliv rekordní rychlost). Což je dáno velkorysostí budování tratí - FR komplet nové, DE narovnávají stávající trasy - tak trochu jako u nás, ale přece jen více Je fakt, že naposled jsem TGV viděl též z dálnice a to byla jen žíznivá čára.
--
17. Srpen 2009 - 16:04
Bori
příspěvků: 71 3D 2.0 Plus
mám od: 2.4. 2009
Tak tyto údaje mění poctatně situaci než jsi psal níže!
--
16. Srpen 2009 - 21:05
xenon04
příspěvků: 163
majitel jiné generace
včera jsem zkusil maximálku:
trasa Teplice - Drážďany - Chemnitz a zpět
dle PP 292km průměr 9,5l/100km
první pokus (mírný kopec) jsem promeškal a úplně zapoměl na omezovač na pětku zasáhnul ve 226km/h
maximální rychlost byla 229km/h (svítil jsem a měl náklad v podobě asi 100kg - spolujezdec + věci v kufru)
--
16. Srpen 2009 - 16:59
Horyn
příspěvků: 52 5D 2.2 Sport
mám od: 16.3. 2007
Upřesňuji: Kolín (Červené Pečky) - Kamenný most (nikoli újezd). A nebylo to 170, ale 107km.
Tímto se omlouvám za prohození několika zásadních údajů.
P.S. Těch 50 minut to ale bylo O-)
P.S. Prodám vytahané triko.
--
15. Srpen 2009 - 20:24
Koly
Administrátor
příspěvků: 1398
bývalý majitel
Fanda mi pripomenul situáciu z pred pár mesiacov, keď som išiel v DE po diaľnici cca 220km/h (normálna cestovná rýchlosť, žiadne skúšanie max, s iným autom ako CV). Pohoda klídek, keď zrazu okolo nás prefrčí vlak, odhadom aspoň 250km/h. To sme čumeli pomerne dosť.
--
14. Srpen 2009 - 22:50
Bori
příspěvků: 71 3D 2.0 Plus
mám od: 2.4. 2009
Horyn napsal:
Tak když je tu to "bezpečností" vlákno, tak jsem tu kdysy psal, že s civicem to bylo asi 228, ono to pak už moc nad 200 nechce jít.
Jinak normálně když se jedu projet tak cca 320 - 335km/h na Suzuki Hayabusa 08- , ten rozptyl není, že bych se bál v tý
rychlosti koukat na budíky, ale proto, že dle legislativy EU je od r.v. 2000 zakázáno dělat motocykly ukazující nad 300, tak tam dali zarážku stejnou jako na Nule, pak stoupají jen otáčky.
Minulý týden z Kolín do Kamenný újezd za Kralupama cca 170 km přes Černý Most za 50 minut (ale za to mne asi nikdo nepochválí -
- tak proč nešli moralisti k P ČR? aby něco změnili). Už jsem zticha.
Nezlob se na mě, ale mám pocit, že si tu akorát ,,honíš triko" Pokud vím tak u Kralup nad Vltavou není žádný Kamenný újezd, ale mohu se mýlit. Dále mě to nevychází do Kralup z Kolína cca 170 km, ale jen cca 88 km. A kdyby to bylo někam jinám (do jiných Kralup či K. Újezda) opravdu těch 170 km tak by jsi musel jet průměrnou rychlostí 204 km/h. Jak říkám nezdá se mi to. Uveď to na pravou míru.
--
14. Srpen 2009 - 21:03
Horyn
příspěvků: 52 5D 2.2 Sport
mám od: 16.3. 2007
Tak když je tu to "bezpečností" vlákno, tak jsem tu kdysy psal, že s civicem to bylo asi 228, ono to pak už moc nad 200 nechce jít.
Jinak normálně když se jedu projet tak cca 320 - 335km/h na Suzuki Hayabusa 08- , ten rozptyl není, že bych se bál v tý
rychlosti koukat na budíky, ale proto, že dle legislativy EU je od r.v. 2000 zakázáno dělat motocykly ukazující nad 300, tak tam dali zarážku stejnou jako na Nule, pak stoupají jen otáčky.
Minulý týden z Kolín do Kamenný újezd za Kralupama cca 170 km přes Černý Most za 50 minut (ale za to mne asi nikdo nepochválí -
- tak proč nešli moralisti k P ČR? aby něco změnili). Už jsem zticha.
--
14. Srpen 2009 - 19:08
babo
příspěvků: 599 3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
no co je dneska bezpecne, franuzskym robotnikom by som veru neveril :)
ale ano, v tom vlaku je to urcite bezpecnejsie vo vseobecnosti, aj ked tu rychlost clvoek zas tak neciti
--
14. Srpen 2009 - 13:44
Fanda
příspěvků: 857
bývalý majitel
babo napsal:
...(aj ked zazitok zaujimavy)...
Mno, před lety jsem jel v TGV (kam se hrabe německý IC s 250kmh), a zážitek taky fajn, na dálnici dosažitelný tak leda s Bugatti Veron aj. A přitom bezpečně
--
14. Srpen 2009 - 11:16
babo
příspěvků: 599 3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
na 16'' ti to viacej skresluje tacho. Aj ked mas obvod kola skoro rovnaky (rozdiel par mm), 16ky sa kvoli vysokemu profilu viacej deformuju. Nad 200 to uz moze znamenat pomerne velky rozdiel uz len kvoli gumam.
Samozrejme asi budu mat o nieco mensi valivy odpor, kedze su to 205 vs 225 (aj ked vyssi profil a to zas valivy odpor zvysilo)
Inak osobne som sa viezol najrychlejsie v aute tacho 295km /h -> real 280km/h na AUDI RS6 AVANT... Samozrejme legalne v nemecku na rovnom dlhmo useku za premavky blozkej k 0 . Ale nie je to moj styl zabavy (aj ked zazitok zaujimavy), na CTR som snad nesiel 200 ani raz, najrychelsjie v Moste na konci cielkovy 185-190 tacho.
funtomino napsal:
Marlboroman: BRAVO! som dal teraz na novych gumach zase len 219km/h... kolesa 16"
na 17 mi to viac ako 208 nechcelo ist. Mate podobnu skusenost?
Nemeral som to cez GPS, ale podla standardneho tachometra.
bývalý majitel
Pokud to fakt bylo v DE, tak rozdíl rychlostí 30kmh je přefrčení? Budiž, není důležité. ICE má běžnou cestovní rychlost max. právě těch 250kmh (alespoň to ukazuje cestujícím uvnitř rychloměr) když úplná maximálka dle údaje RIC dole na jeho skříni je 280kmh (ani ted nevím, kolik tam má Piňďulíno - 220kmh?). Sice bych normálně taky věřil spíše německým ingům, leč je fakt, že na rozdíl od ICE (trágedie u Eschede - vadná konstrukce kola!), TGV jezdí přes 25 let bez takových fatálních katastrof. No a hlavně ještě skoro o 100kmh rychleji (myšlena cestovní, nikoliv rekordní rychlost). Což je dáno velkorysostí budování tratí - FR komplet nové, DE narovnávají stávající trasy - tak trochu jako u nás, ale přece jen více Je fakt, že naposled jsem TGV viděl též z dálnice a to byla jen žíznivá čára.
3D 2.0 Plus
mám od: 2.4. 2009
Tak tyto údaje mění poctatně situaci než jsi psal níže!
majitel jiné generace
včera jsem zkusil maximálku:
trasa Teplice - Drážďany - Chemnitz a zpět
dle PP 292km průměr 9,5l/100km
první pokus (mírný kopec) jsem promeškal a úplně zapoměl na omezovač na pětku zasáhnul ve 226km/h
maximální rychlost byla 229km/h (svítil jsem a měl náklad v podobě asi 100kg - spolujezdec + věci v kufru)
5D 2.2 Sport
mám od: 16.3. 2007
Upřesňuji: Kolín (Červené Pečky) - Kamenný most (nikoli újezd). A nebylo to 170, ale 107km.
Tímto se omlouvám za prohození několika zásadních údajů.
P.S. Těch 50 minut to ale bylo O-)
P.S. Prodám vytahané triko.
příspěvků: 1398
bývalý majitel
Fanda mi pripomenul situáciu z pred pár mesiacov, keď som išiel v DE po diaľnici cca 220km/h (normálna cestovná rýchlosť, žiadne skúšanie max, s iným autom ako CV). Pohoda klídek, keď zrazu okolo nás prefrčí vlak, odhadom aspoň 250km/h. To sme čumeli pomerne dosť.
3D 2.0 Plus
mám od: 2.4. 2009
Nezlob se na mě, ale mám pocit, že si tu akorát ,,honíš triko" Pokud vím tak u Kralup nad Vltavou není žádný Kamenný újezd, ale mohu se mýlit. Dále mě to nevychází do Kralup z Kolína cca 170 km, ale jen cca 88 km. A kdyby to bylo někam jinám (do jiných Kralup či K. Újezda) opravdu těch 170 km tak by jsi musel jet průměrnou rychlostí 204 km/h. Jak říkám nezdá se mi to. Uveď to na pravou míru.
5D 2.2 Sport
mám od: 16.3. 2007
Tak když je tu to "bezpečností" vlákno, tak jsem tu kdysy psal, že s civicem to bylo asi 228, ono to pak už moc nad 200 nechce jít.
Jinak normálně když se jedu projet tak cca 320 - 335km/h na Suzuki Hayabusa 08- , ten rozptyl není, že bych se bál v tý
rychlosti koukat na budíky, ale proto, že dle legislativy EU je od r.v. 2000 zakázáno dělat motocykly ukazující nad 300, tak tam dali zarážku stejnou jako na Nule, pak stoupají jen otáčky.
Minulý týden z Kolín do Kamenný újezd za Kralupama cca 170 km přes Černý Most za 50 minut (ale za to mne asi nikdo nepochválí -
- tak proč nešli moralisti k P ČR? aby něco změnili). Už jsem zticha.
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
no co je dneska bezpecne, franuzskym robotnikom by som veru neveril :)
ale ano, v tom vlaku je to urcite bezpecnejsie vo vseobecnosti, aj ked tu rychlost clvoek zas tak neciti
bývalý majitel
Mno, před lety jsem jel v TGV (kam se hrabe německý IC s 250kmh), a zážitek taky fajn, na dálnici dosažitelný tak leda s Bugatti Veron aj. A přitom bezpečně
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
na 16'' ti to viacej skresluje tacho. Aj ked mas obvod kola skoro rovnaky (rozdiel par mm), 16ky sa kvoli vysokemu profilu viacej deformuju. Nad 200 to uz moze znamenat pomerne velky rozdiel uz len kvoli gumam.
Samozrejme asi budu mat o nieco mensi valivy odpor, kedze su to 205 vs 225 (aj ked vyssi profil a to zas valivy odpor zvysilo)
Inak osobne som sa viezol najrychlejsie v aute tacho 295km /h -> real 280km/h na AUDI RS6 AVANT... Samozrejme legalne v nemecku na rovnom dlhmo useku za premavky blozkej k 0 . Ale nie je to moj styl zabavy (aj ked zazitok zaujimavy), na CTR som snad nesiel 200 ani raz, najrychelsjie v Moste na konci cielkovy 185-190 tacho.