Hledat |
Vrzaní tlumičůTaky vám vržou tlumiče??(hlavně přední)Nějak jsem díky vrzaní střechy to začal sledovat a zdá se mi že to vrže.Možná záleží i napočasí.Apropo,nevíte k jakemu datumu(serie) bylo vyřešeno "tlučení" zadních tlumičů??Díky za infa.. ****************************** EDIT : Měnili vůbec někomu zadní tlumiče u 2,2iCTDi??Nebo to byl problém jen u 1,8 benzínu?? Vložil TECH, 16. Duben 2007 - 18:18
|
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Sice jsem na ufu tlumiče ještě neměnil ale na C6G jo i manžety na kyneťáku ale nikdy mi nevyskočila ven
5D 2.2 Executive
mám od: 20.12. 2014
v provozu od: 20.12. 2006
Ahoj, já jen tak pro inspiraci: protože při demontáži tlumiče mám auto pouze na malém heveru, tak vždy podložím špalkem kotouč v místě kde je matice poloosy, případně si pojistím těhlici drátem. Nestalo se mi, že by poloosa vyjela.
5D 1.8 Sport
mám od: 10.11. 2016
v provozu od: 25.4. 2006
Ahojte, ja by som sa len tak off-topicovo na tému tlmiče spýtal
Menil som ich X krát na rôznych autách, no len na mojej Hondičke sa mi stala taká nepríjemnosť, že mi vždy na oboch stranách vyskočila poloos. Dostať to späť je strašná fuška.
Prvý krát som menil horné uloženie, lebo to staré už bolo doslova rozsypané. Vyťahujem tlmič, stiahnem pružiny, nahodím uloženie idem nasadiť na auto a bum... poloos povytiahnuta a za toho pána nešla späť. Na druhej strane to isté.
Potom po roku výmena tlmičov lebo staré boli KO – ten istý scenár, nech som si dával ako som vedel pozor – vždy mi to vypadlo.
Teraz som kúpil na amazone Eibach pro-kit v akcii za 65€ a idem ho na jar nahodiť a už sa teraz obávam, že zas zabijem pol dňa nasadzovaním poloosy.
Čo prosím Vás robím zle? Mám povoliť tú veľkú matku čo drzí poloos v nábojí, či ju mám niečím vypodložiť, či ako ?
Veľká vďaka
5D 2.2 Executive
mám od: 20.12. 2014
v provozu od: 20.12. 2006
Tady: https://bacaks.rajce.idnes.cz/Scenic_II mám nafocené štítky z krabic origo dílů z Hondy a pro srovnání díly KYB po třech letech používání. Osobně bych z přiložených odkazů dal přednost dílům SNR.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Trošku oživím téma. Kolega má na UFU vybitý přední tlumič takže vyměna obou, ale jak je to s tím horním uložením. Stačí koupit jen to ložisko SKF https://www.autodily-pema.cz/autodily/honda/civic-viii-hatchback/2.2-ctdi-fk3-103kw/odpruzeni-tlumeni/lozisko-vzpery-mc-pherson?productId=1247028
Nebo se musí vyměnit celé to uložení https://www.autodily-pema.cz/autodily/honda/civic-viii-hatchback/2.2-ctdi-fk3-103kw/odpruzeni-tlumeni/lozisko-vzpery-mc-pherson?productId=2330355
Problém ale je u toho samostatného ložiska kde nesedí OEM číslo podle EPC Takže to asi nebude ono. Pak tady někteří píšou o horním uložení od Kayaby, ale nikde jsem ho nenašel. Teda našel, ale opět nesedí OEM číslo. Tohle je Kayaba https://granex.cz/opravna-sada-horniho-ulozeni-tlumicu-kyb-sm5615 pro Hondu ale OEM číslo podle EPC je 51920 SMG E01
3D 2.0 Si
mám od: 8.4. 2015
v provozu od: 8.4. 2017
Zadné tlmiče premazané,vŕzganie odstránené,cena práce 4,25€ Motor Car - Bratislava - Zlaté piesky!!!
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Jestli myslíš ten service bulletin co níže postnul dodo, tak myslím že pro všechny. Mě to taky opravili bezplatně. Ale po 2 a 1/2 roce slyším že se to vrací. No nevadí, už prostě nemám nové auto.
5D 1.8 Executive
mám od: 1.2. 2015
v provozu od: 1.9. 2006
pre ktoru seriu je platna ta zvolavacka?
5D 1.8 Executive
mám od: 10.11. 2006
Blablabla, o Koni sa tiez toho popisalo a nevydrzali ani rok, najprv zacali tiect, potom vrzat ...... vyreklamovane, vratene peniaze a kopec problemov k tomu
Why so serious ?
5D 1.8 Sport
mám od: 24.1. 2011
Zkopirovano z webu
Bilstein B4
Řada B4, pod kterou se nabízejí špičkové dvouplášťové plynokapalinové tlumiče pérování, se dá jednoduše definovat jako špičkové tlumiče v originální kvalitě, tedy přesně v takové kvalitě, v jaké jsou montovány tlumiče při výrobě vozu (kam také Bilstein nezřídka své tlumiče dodává).
Bilstein B6 Sport
Pod označením B6 naleznete dokonalé jednoplášťové plynokapalinové tlumiče pérování s technologií „upside-down“.
Tlumiče řady B6 nabízí optimální jízdní vlastnosti, vylepšenou stabilizaci vozidla, rychlejší odezvy a špičkovou tlumící sílu, to vše při zachování původní světlé výšky vozu a hlavně původního jízdního komfortu.
B6 je jasnou volbou pro ty řidiče, kteří mají rádi sportovnější svezení v běžném provozu, nebo také pro ty, kteří zkrátka chtějí tlumič, na který se mohou spolehnout v každé, i té nejkritičtější, situaci.
Tyto tlumiče by se daly definovat jako „vlk v rouše beránčím“, navenek nejsou nijak znát, ale poskytují špičkové svezení i při agresivnějším stylu jízdy, jsou tedy vhodné pro ty, kteří nepotřebují ukazovat ostatním, že mají něco lepšího, pro ty, kterým zkrátka stačí vědět, že to mají a že se na to mohou spolehnout.
Tlumiče řady B6 jsou odladěné testovacími jízdami na Nurburgringu.