Hledat |
spojka, cukání při řazení atd.Zdar lidi, sledoval jsem tu debatu ohledně spálený spojky. Moje 1,8 udělala totéž. Start s plným plynem, asi 3x zásah protiskluzu a po minutě děsnej smrad. Pak se mi zdálo, že spojka zabírá trochu kousaně, ale po dvou dnech bylo pak všechno ok. Tak nevim jestli to je spojka nebo ten klíňák???? Občas to tak i lehce smrdí, když tomu dávám na dálnici dlouhodobě pořádnou sodovku. Když zpomalím, tak to taky občas lehce zavoní. Vložil Civic, 13. Březen 2007 - 14:17
|
bývalý majitel
Ta jednicka obecne moc reseni nema, setkava se s tim vice lidi. Vymena oleje v prevodovce je pri tvem najezdu velmi doporuceni-hodna a moc penez to nestoji. Kdyz to nezabere, tak to asi ani moc financne nema cenu tu prevodovku otevirat jen kvuli obcasnemu zazlobeni jednicky. Kdyby toho zlobilo vic, sel bych do repase a dal ji do kupy...U CTR je jina prevodovka, relativne mekka spojka a navic jine otacky a rezimy jizdy - proto zde spojky odchazi casteji a to pak nekdy odnese i prevodovka (Muj pripad). Navic u prvnich rocniku byla vada na 3 stupni.
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Pridam moji zkusenost - repasi prevodovky mi delali u Danyho, synchrony 1-3 a prevody 1 a 2, nicmene ackoliv nektere veci to zlepsilo (razeni z 1 na 2), i tak pretrvava obcasna "neochota" pri razeni za 1 a klasika u CTR - "zub" na 3. stupni.
Ten na me pusobi tak, jakoby se tam pri razeni neco tocilo "proti" a pri razeni jsem o to skrtnul. Mozna jsem mel nechat vymenit i 3. prevod, ktery mel udajne stav 50%, ale uz to lezlo moc do penez...
Nevim, jestli by pomohlo znovu vymenit prevodovy olej, ale u Danyho rikali, ze to nepomuze...
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Ano, řešil jsem v cca 50tkm výměnu synchronu 1/2 a zároveň se měnilo kolečko 4. Bylo to na záruku, jinak bych do toho nešel. Převodovka se rozdělávala 2x, jelikož po prvním složení začala z ničeho nic zlobit čtyřka. Cena byla prý cca 25.000,- (práce + díly). Pak bylo cca dalších 50tkm vše OK a nyní, 60tkm od opravy, jde opět jednička občas hůř.
Za sebe říkám, vyměnit olej a jinak nechat převodovku převodovkou. Je to Pandořina skříňka a může tam člověk zkončit za draho.
bývalý majitel
Ahoj obecne a prvne. Menil si v prevodovce uz olej? Spousta lidi pozna rozdil hned po naliti noveho a s tim problemem se jiz nesetkaji. Pokud by precijen pretrvaval je to na kuchnuti prevodovky a vymenu synchronu. Resil to tu 2bep. Olej neni nikde dozivotni. Proto bych vymenil a to pouze v Honde a za original.
5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2008
v provozu od: 15.2. 2008
Delalo to i me, nevim tedy presne od kolika kilometru, ale setkaval jsem se s tim nepravidelne nekolik let (jednou za xx tydnu) a to jak v zime, tak i v lete. A bylo to nepravidelne i v ramci dne. Rano do prace se pri jizde do kopce (rozjezd na krizovatce) auto cele roztrepalo pri rozjezdu (po cca jiz ujetych 40 km), ale odpoledne pri odjezdu bylo jiz vse v poradku. Dokonce to delalo i pri couvani. V Honde nic nenasli a jak to prislo, tak to i zmizelo. I proto jsem spojku po letech (najezdu cca 190t km.) vymenil a od te doby to nedela. Spojka ale neprokluzovala, jinak se chovala naprosto v poradku, ale vymenil jsem ji pro klid v dusi. Co presto zustalo i s vymenou spojky je obcasne problemove zarazeni jednicky, tj. nejde vzdy tak hladce (ano, to ze se ma vzdy znovu seslapnout spojka a az pak zaradit vim, ale je to nekdy otravne, hlavne na krizovatce, kde za vami ceka pospichajici duse a nebo, kdyz jedete v kolone, vyradite a najednou se kolona rozjede a vy chcete napr. pri rychlosti 5 km/h zaradit jednicku). Nemate nejaky tip, jak i to razeni jednicky vylepsit?
5D 1.8 Sport
mám od: 1.9. 2012
v provozu od: 23.3. 2016
Poslední měsíc pozoruju na svém Civicu úplně to stejné, co popisuješ. Je to otřesné. Najeto 70 000km.
bývalý majitel
Vážení, chci se zeptat co je příčinou a proč se tak stalo, že při pomalém a plynulém rozjezdu se auto rozcuká takovým způsobem, že málem z auta vypadnu a to i po přeřazení na dvojku, ale to už míň. Toto vše dělá jen občas. Mám najeto 98tis.km. Nikdy jsem se s něčím takovým nesetkal, jen s prokluzující spojkou, ale to bylo bez cukání. Je to velmi nepříjemné. Díky za každý názor.
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008
Tak to by som sa mal ist previest na inej 1,8-čke aby som vedel porovnat.. Kto sa hlasi?
Pozeral mi to mechanik, ktoremu uz zopar 8G-ciek preslo rukami a povedal, ze to v poriadku neni..
majitel jiné Hondy
V určitých otáčkách mi to taky po puštění a přidání plynu párkrát škubne, ne nějak výrazně, ale cítit to je. Mám to už takto od začátku, tak se s tím smiř
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008
Tak som teda dal auto do sevisu, kontrolovali kompresiu motora, tlak palivovej sustavy, EGR ventil, skrtiaca klapka, diagnostika, silentbloky motora, spojka, zotrvacnik. Vsetko je v poriadku, ibaze to furt trha