Zdravím,
již více než rok jsem stastnym uzivatelem civicu 8G. Za tu dobu jsem resil pouze jeden vaznejsi problem - pri výměne řídící jednotky ( v ramci svolavaci akce) se nenadetekovalo ABS a oprava trvala misto slibované hodinky
cca 3 hodiny. Nicmene problem se nakonec podarilo odstranit, ABS bylo nakonec nastaveno a vůz mi byl zpet predan. Bohuzel behem nekolika dnu se zacala objevovat nová zavada a to, že během jizdy se zacala na palubnim pocitaci objevovat chyba "VSA - check system" nebo "ABS check system".
Tyto chyby se objevovaly bud pri
nastartování a pak chyba zustala zobrazena po celou dobu jizdy nebo behem
jizdy na 2-3 sekundy chyba pouze problikne, pipne a opet zmizi. Bohuzel to
vypadalo, ze chyby se objevuji zcela nahodne a neni mozne vysledovat zadnou
zavislost tohoto jevu. 3x krat jsem navstivil servis nez se chybu podarilo zjistit. Problem byl kdesi pod palubni deskou v elektrice, kde vypovedelo sluzbu snad nejake relé či co. Naprava byla provedena objednanim nove pojistkove skrine (nebo tak neco).
Pokud by se nekdo setkal s podobnym problemem, muzete se primo zeptat importera se kterym byl tento problem docela intenzivne resen
Looser
bývalý majitel
"Check System" - když jsem to kupoval, tak mne upozornili, že se to mj. rozsvítí, když bude delší prodleva mezi II. klíčkem a STARTem. Je fakt, že se mi to teď ale objevuje jakoby po kratším intervalu než když bylo auto nové. Pokud ale je prodleva krátká (<2s asi?, ale to si zas říkám, že má málo času palivové čerpadlo...), hláška se neukáže.
5D 2.2 Comfort
mám od: 4.8. 2010
v provozu od: 1.4. 2006
Po diagnostike sa ukazal nahodna chyba na snimaci tlaku oleja.
Takze bol to predsa softwarovy bug, ktory sa v ECU vymazal a dalej sa chyba po testovni neprejavila.
Opat raz spokojnost so servisom Motorcar-Bratislava v Lamaci, kde mi pomohli bezplatne.
Dakujem
5D 2.2 Comfort
mám od: 4.8. 2010
v provozu od: 1.4. 2006
Podla UK for sa to zda byt bud ako Softwarovy bug, kde je potrebne updatnut ECU firmware (u predajcu samozrejme),
alebo to bude nieco so senzormi teploty oleja alebo motora (asi korozia).
Skusim to checknut.
Pozrem este error kody z diagnostiky.
5D 2.2 Comfort
mám od: 4.8. 2010
v provozu od: 1.4. 2006
Mne sa nieco taketo prihodilo zrovna dnes.
Rano som normalne dosiel autom do prace.
Po praci som sadol do auta na cestu domov,
normalne nastartoval a zrazu sa mi vyskocil symbol Skontrolujte system (motor) - podla manualu str. 103 a zaroven mi poblikava kontrolka zhavenia.
Po zastaveni a nastartovani sa nic nezmenilo..
Zase podla hodnotnej rady z manualu by som mal navstivit servis...
Mam naftak. Nemal niekto podobny zazitok?
resp. co by to asi tak mohlo byt?
3D 1.4 Sport
mám od: 20.6. 2006
Takže pokud to jen problikne tak se podle technika nic neděje.....supr tak to jsi mě uklidnil.
5D 1.8 Sport
mám od: 26.4. 2010
To mě dělá taky,symbol volantu a CHECK SYSTEM a hned to zhasne.Má to něco společnýho s el.posilovačem řízení,ptal jsem se v servisu a technik říkal že je to v pohodě když to hned zhasne,hlavně že se to nerozsvítí za jízdy.
3D 1.4 Sport
mám od: 20.6. 2006
Mě se rozsvítí Check System vždy hned po nastartování a hned zase zhasne.Taky nevím co s tím ale vše zatím funguje.
5D 1.8 Sport
mám od: 26.4. 2010
Tak se mě dnes rozsvítilo "Check System" a ikonka motoru s vykřičníkem.Zastavil jsem vypnul motor a za chvilku nastartoval,ikona a hlášení stále svítí.Po nahlédnutí do manuálu by mělo jít o systém regulace výfukových plynů nebo závada snímače hladiny motorového oleje.Hladina oleje je mezi ryskama takže to by mělo být OK.Mám rv.2006 kupovanou v ČR se serviskou,najeto cca 8000 km bez jediného problému.Může stím souviset že jsem kvůli mrazům natankoval místo Naturalu 95 Vervu 100?Najel jsem na Vervu asi 60km.Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo nevíte co stím?Rada z manuálu abych navštívil servis je sice hodnotná ale jak se tam mám dostat když se tam zároveň píše že další jízdou můžu poškodit motor,a tahat to bez posilovače 40-50km v těhle shěhových sračkách se mě moc nechce.Krom toho nejbližší servis je v Hradci Králové a ten tady nemá nejlepší pověst,možná poradíte jiný,jsem z Rychnova nad Kněžnou.Díky moc za případné rady a tipy.
Tak nakonec to byl snímač teploty chladící kapaliny,cena opravy cca 2800,-kč.Snímač stál 1800,-kč,orig. HONDA,orig. cena.
5D 2.2 Sport
mám od: 13.11. 2006
No heled, me rikal "znamy pres znameho" v prodejne, ze je to spolehliva kara... ale znate to. No mohl me i balamutit, ale s mym pristupem, kdy jsem tam prisel a rek, ze to auto chci at to dela co to dela, me ani nemusel presvedcovat, tak snad nekecal. Nicmene u meho, zrejme "patecniho" kusu, se jiz pridelaval vyfuk, menila baterie, neco porad klepe vzadu (asi viko kuffru bo mam verzi 07) taky v sedacce ridice.
Ale to sou asi veci, ktere se stanou vsude, a kdyz slysim ty pribehy tady, tak si asi nemuzu na nic ztezovat, hlavne ze jede a je pekny
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
Tiež som sa na to pýtal, je to len hlásenie, že riadiaca jednotka motora mení nejaké nastavenie. Môže sa to stať napr. v chladnejšom počasí, keď lambda sonda nameria hodnoty mimo limit. Riadiaca jednotka sa automaticky pokúsi zmeniť nejaké vstupné parametre. Palubný počítač Ťa "zo slušnosti" na to upozorní.