Rezonance pri padajicich otackach

Uz temer od koupe si mi od motoru ozyva podivna rezonance.
Kdyz vytocim motor na 3 tisice otacek a necham jej samovolne spadnout na volnobeh, pri cca 2200 otackach se ozve neprijmna rezonance. Jen pri padajicich otackach, pri vytaceni smerem nahoru se to neozyva. A aby toho nebylo malo, rezonance se ozyva jen po delsi jizde, kdy je motor opravdu dobre zahraty. Jakoby se teplem neco rozpinalo. Muj laicky odhad byl, ze se njk plech nebo plast dotyka treba vyfuku (coz jsem pamatoval z Favorita, kdy pri rozjezdu, kdy se motor naklonil v silentblocich, se njk plech dotkl kratce vyfuku a ozvalal se podobna kratka rezonance). Byl jsem s tim vcera v servisu, ale neprisli na to. Muze to byt pry cokoliv, banalita. Podobny pripad pry resili u jednoho CR-V, pry to byl jakysi nedulezity chybejici gumovy gombík. Musel bych tam nechat auto na pozorovani nekolik dnu (coz si nemuzu dovolit). Nedokazali ani lokalizovat misto, odkud se zvuk ozyva. Ja byl presvedceny, ze slo o motorovy prostor, servis mel zase dojem, ze jde o neco v palubce. Nemate nekdo podobnou zkusenost?

Vložil Humidor, 8. Únor 2008 - 12:47
 

speko2
Obrázek uživatele speko2
příspěvků: 27
5D 1.4 Comfort
mám od: 18.8. 2012
v provozu od: 13.9. 2008

Už dva mesiace mi rezonuje v aute niečo ked som išiel aj po miernych nerovnostiach neskutočne ma to štvalo striekal som silikon všade kde sa dalo vozil som sa z roznymi ludmi po hrboch aby sme zistili príčinu a pôvod rezonácie na nič sme neprišli len sme sa všetci zhodli že pôvod vibrácíí je niekde v palubovke okolo stredných výduchov klímy už už som bol odhodlaný dávať dole prístrojovku. Až včera ked som omylom zabudol frajerku Jsem zamilován... a ona ma asi hodinu čakala v aute a ako sa nervózna metala a kopala nohami dookola narazila na pravú príčinu rezonácií bol to plast resp. koniec plastu pri spolujazcových nohách nalavo dole kde sa opieral o klimatizáciu a nepríjemne rezonoval stačilo vložiť kus peny čo je balená elektronika 2x5 cm a je v aute je krásne ticho. To ma ani vo sne nenapadlo hladať príčinu tam odprisahal by som že to šlo niekde z palubovky. Palce nahoru

--
10. Listopad 2012 - 7:56
asler
příspěvků: 2
majitel jiné generace

Tak dnes jsem odvezl auto k prodejci na opravu v záruce - už mě to vážně štvalo. Domluvili jsem se, že mi zavolají, až tam přijede pan Čermák - asi nejfundovanější osoba co se závad týká z Hondy ČR. Budu Vás informovat až to vyřeší. Tedy pokud to někoho zajímá Hlasitě se směju

--
7. Listopad 2012 - 13:12
Skutr
příspěvků: 33
5D 2.2 Sport
mám od: 6.8. 2011
v provozu od: 1.2. 2007

Taky už mě napadlo jestli to nemá něco společného s rozvodovým řetězem,ale ten by chrastil hlavně po nastartování, a to slyšet vůbec neni.ach jo, no chce to asi rádio na plné koule...

--
6. Listopad 2012 - 12:04
kremilek007
Obrázek uživatele kremilek007
příspěvků: 1340
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009

tím to není, mně to dělá i za studena ...
edit: za studena to nedělá

niio napsal:
mne to robili rozvody na starom 6G, boli moc napnute. studeny motor bol tichy, ale ked sa zohrial, tak to kvililo divne... mozno by nezaskodilo skontrolovat remene, ci ich nemate prepnute...

Spritmonitor.de
--
10. Listopad 2012 - 8:09
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

mne to robili rozvody na starom 6G, boli moc napnute. studeny motor bol tichy, ale ked sa zohrial, tak to kvililo divne... mozno by nezaskodilo skontrolovat remene, ci ich nemate prepnute...

--
4. Listopad 2012 - 23:41
kremilek007
Obrázek uživatele kremilek007
příspěvků: 1340
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009

jj, není to ale kovový zvuk, spíše dunění při padajících otáčkách kolem 1500 - 2000ot. , je to od nasávání vzduchu, že prý to na funkčnost nemá vliv, ale Hovínko to pořádně

Skutr napsal:
Ahoj lidi, mám dost podobný problém, který mě vcelku dost otravuje nebo spíš znervozňuje. Prostě když třeba vyřadím na neutrál při jízdě nebo třeba akceleruju a plyn pustim, je slyšet takový kovový zvuk,takový jako kdyby plechy drnčely o sebe, vlastně je to slyšet v pozadí celkem pořád při jízdě,připadá mi že to vychází z motorového prostoru, ale jistý si nejsem. Nejedná se o žádný vibrace,prostě jen takový kovový zvuk jak když o sebe drnčí něco dutýho a plechovýho, nejvíc při vyřazení, otázka je ale jestli to není při tom vyřazení prostě jen víc slyšet, objevuje se to taky jen když je motor ohřátý. Jinak nic nepozoruju, auto jede bezvadně, táhne, nekouří, necuká nic. Dějě se Vám tohle taky?

Spritmonitor.de
--
4. Listopad 2012 - 19:47
Skutr
příspěvků: 33
5D 2.2 Sport
mám od: 6.8. 2011
v provozu od: 1.2. 2007

Ahoj lidi, mám dost podobný problém, který mě vcelku dost otravuje nebo spíš znervozňuje. Prostě když třeba vyřadím na neutrál při jízdě nebo třeba akceleruju a plyn pustim, je slyšet takový kovový zvuk,takový jako kdyby plechy drnčely o sebe, vlastně je to slyšet v pozadí celkem pořád při jízdě,připadá mi že to vychází z motorového prostoru, ale jistý si nejsem. Nejedná se o žádný vibrace,prostě jen takový kovový zvuk jak když o sebe drnčí něco dutýho a plechovýho, nejvíc při vyřazení, otázka je ale jestli to není při tom vyřazení prostě jen víc slyšet, objevuje se to taky jen když je motor ohřátý. Jinak nic nepozoruju, auto jede bezvadně, táhne, nekouří, necuká nic. Dějě se Vám tohle taky?

--
4. Listopad 2012 - 18:54
Dejv
Obrázek uživatele Dejv
příspěvků: 1522
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011

asler napsal:
Ahoj mám stejný problém. Už víš čím to bylo? Docela mě to vadí. Díky

Obávám se že TECH to vyřešil tak, že auto prodal, jinak by to sem už dávno napsal. Směju se Ale možná se pletu v tom, že to nejdřív dal spravit?
--
3. Listopad 2012 - 19:18
asler
příspěvků: 2
majitel jiné generace

Ahoj mám stejný problém. Už víš čím to bylo? Docela mě to vadí. Díky

--
3. Listopad 2012 - 19:10
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel

Chystám se to řešit, není náhodou něco nového.Rezonuje to hrozně....

--
4. Duben 2012 - 17:36

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".