Hledat |
Životnost tlumičůAsi před týdnem jsem při vyměně kol zjistil, že pravý přední tlumič je vyteklý To vysvětluje ty rázy od přední nápravy, které se v posledních měsících začaly vyskytovat. Máme teď najeto cca 152 tis km, počítám ale, že problém začal být už tak před minimálně 5 tis km. Takže pravý přední tlumič vydržel cca 145 tis km. V jednom obchodě s autodíly mi řekli, že je to dost, v druhém zase že je to málo Jak jste na tom vy? Měnili jste už tlumiče? Mě každopádně překvapuje, že tlumič vydržel méně než třeba stabilizátory (mám původní). Hold co si Honda nevyrobí sama, stojí za starou bačkoru Btw: Originální Honda tlumič stojí cca 4,5 tis / kus. Náhrada od Sachse cca 3,8 tis / kus. Žádná levná záležitost. Každopádně uvažuji, že využiji příležitosti a koupím rovnou celý sportovní podvozek Weitec. Tak jestli to dopadne, podělím se pak o své zkušenosti Vložil JOE, 10. Květen 2012 - 16:59
|
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
Zkoušel jsem nahradit originál pružiny po face za kyb a chovali se vesměs stejně jako originál akorát kyb měl o jeden závit méně. Měl jsem kyb 6606. Jedná se ale o civica poface. Tlumiče byly kyb.
5D 1.8 GT
mám od: 24.7. 2020
v provozu od: 1.5. 2010
Mám 2x tlmiče KYB Excel G a k tomu Eibach ProKit E10-40-011-01-22, je to neporovnateľné - komfort a zároveň tvrdosť aj stabilita. Mám znížený podvozok myslím, že o 15 - 20 mm
5D 1.8 Sport
mám od: 18.11. 2020
v provozu od: 8.9. 2008
Nazdar, ake zadne pruziny by ste odporucali k tlmicom KYB. Nasiel som 2 druhy od KYB a neviem ktory vybrat:
KYB RH6606 K-Flex
KYB RA5229 K-Flex
pruziny.png (122.72 KB)
A mate niekto skusenost s pruzinami LESJÖFORS?
5D 1.8 Sport
mám od: 18.11. 2020
v provozu od: 8.9. 2008
Ako si spokojny so Sachsami so odstupom casu?
5D 1.8 Sport
mám od: 30.6. 2014
v provozu od: 3.11. 2008
Zdravim,
tak pri 126 tisic km som menil tlmice, vytiekli takze som nechal vymenit kompletne prednu napravu za Kayaby. Dost sa toho zlepsilo a aj ked Civic proste ma hlucnu napravu aj po vymene, bolo to fajn. Po 2 rokoch a 18 tisic km vytiekol aj KYB a to som za tie 2 roky nic netrafil, autom jazdim len ja. Takze na radu prichadzaju Sachs a dalsich 300€ do vymeny tlmicov
5D 1.8 Comfort
mám od: 3.10. 2014
v provozu od: 4.4. 2006
Psal jsem tady níže o té "motokáře" a soustředil jsem se pouze v podstatě jen na nápravy a tlumiče a úplně jsem zapomněl na hluk v autě z pohledu, jak tady píše Miki, čímž myslím to, že i na poměrně rovné dálnici při rychlosti nad 110 km/hod. se nedá normálně komunikovat se spolujezdci na zadních sedačkách, pokud nezačneme křičet a ve 130 už se ani komunikovat nesnažíme - je to škoda
Pavel
5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2008
v provozu od: 15.2. 2008
Ten test je o nicem, ja mel po cca 180 tis. na vsech tlumicich vysledkove hodnoty nad 80% (mozna jsem tu daval i nekde screen), ale pocitove to nebylo tak dobre, takze jsem je vymenil. Jak se tady pise - nase cesty, takovy najezd = vymena.
bývalý majitel
Pokud jsou opravdu puvodni, tak bych si dovolil ten test zpochybnit Po 160tis po nasich cestach musi mit k novym dost daleko.
5D 1.8 Executive
mám od: 2.5. 2013
v provozu od: 1.11. 2008
Zdravím hondaři! Tak test tlumičů má Civic za sebou. Po najetých 161tis.km a původních tlumičích - Přední tlumiče výborný stav skoro jako nový, ukazatel vykazoval hodnoty srovnatelné k novým tlumičům, což jsem opravdu nečekal a i servisák se divil a japonce chválil. Zadní jsou na tom hůře, ale pro mě uspokojivé - 65-70%. Na výměnu to ještě není, dost toho ještě odvozí
5D 1.8 Executive
mám od: 2.5. 2013
v provozu od: 1.11. 2008
Souhlasím tu taky s Vámi posledními třemi, čtyřmi co jste tu psali. Hluk od kol, nebo od čehokoliv jiného, bych ale přisuzoval ke skoro žádnému odhlučnění karoserie, a řekl bych i že civic 8g, je dosti lehké auto oproti jiným. A je to i díky skoro žádnému odhlučnení - bohužel. Za to zase když jedu sám jízdu si opravdu užívám naplno a nijak mi to nevadí, a to se týká u zvuku motoru Civic je dokonale spojen s řidičem! Jen nesmíte jezdit po polních cestách, nebo větších nerovnostech. Ale jakmile jedu s naloženým autem lidí do práce, nebo s kýmkoliv kamkoliv, tak se už při rychlosti nad 110km/h musíme bavit trochu hlasitěji aby jsem se vůbec slyšeli A co se týká těch kovových zvuků apod. bylo tu někde vlákno kde se to řešilo a myslím že za to mohly stabilizační tyčky(netuším teď).Možná bych sváděl i pár chyb na modelový rok 2006, kde bylo více věcí nevychytaných. Já osobně jsem se s tímto problém nesetkal. Mám najeto přes 161tis.km podvozek původní.. levý přední tlumič se trochu rosí, neteče, ale i tak mě výměna do budoucna čeká. Chystám se brzy na test podvozku, tak pak poreferuji jak na tom je. Momentálně nevidím, neslyším, necítím někde problém s tlumiči nebo pérováním. S Civicem jsem prostě nadmíru spokojen