Hledat |
Životnost akumulátoru Civica 5DPo třech letech provozu zjišťuji, že mi baterie nedrží správnou kapacitu a musím ji tak 1x za 6 týdnů dobíjet. Pokud tak neučiním, objeví se mi při ranním startu hláška ZKONTROLUJ AKUMULÁTOR! A to nejezdím jen po městě a nejezdím extrémně krátké trasy s častými starty. Ptal jsem se v servisu a bylo mi řečeno, že je to po 3 letech takřka normální jev a že bych si měl na zimu, pokud nechci řešit problémy se startováním v mrazu, opatřit novou baterií, což se mi moc nelibí? Magické oko má přitom stále tu správnou "barvu" (modrý střed). Mám najeto 33.000 km. Máte už někdo "načatý" akumulátor jako já, či máte už někdo nový? Má někdo informaci o tom kolik stojí nová baterie, popř. kde se dá sehnat za slušnější peníz, než chtějí ve značkovém servisu? EDIT: Na prani vytahuju z diskuse, 2bep: jc napsal:
Doporucene aku pro 1,8i-VTEC: EDIT: Konfigurator baterii: Vložil Iček, 28. Červenec 2009 - 23:12
|
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
tak nakonec sem dal vartu silver 77ah
5D 1.8 Comfort
mám od: 1.12. 2012
v provozu od: 1.9. 2008
Tak jsem taky měnil po 7 letech Vartu a šel jsem do Exide Premium EA456 super spokojenost, jen instalace musela se presne usadit, dole je trošku rozšířena ale naknec vše sedí apod... byla mi doporučena v ofiko Vartě že je o dost kvalitnější a nemají žádné reklamace nic... cena 1950 takže parada..
5D 1.8 Executive
mám od: 27.10. 2017
v provozu od: 9.6. 2007
Na mna tiez vcera doslo pri vymene oleja v servise,tak sme objednali Banner Power Bull P4523 ,len tu je,ze 360A ale moja verzia by mala byt 390A
5D 2.2 Sport
mám od: 20.6. 2014
v provozu od: 31.1. 2008
Už mě to taky potkalo a váhal jsem co koupit. Jelikož to bylo dost na rychlo, tak jsem koupil originál Honda za 2700, tak uvidíme co vydrží
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Já mám od roku 09 v anglánu baterii Banner a funguje pořád. Bylo to před 10lety tak se toho mohlo dost změnit, ale v práci je berem do firemnních aut a spokojenost
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Až něco vysonduješ, tak to zkus nějak sesumírovat. Připnul bych to do úvodního příspěvku k info o doporučovaných aku k 1,8 i-VTEC
5D 2.2 Executive
mám od: 20.12. 2014
v provozu od: 20.12. 2006
Mám Exide Premium a nechal jsem si ji nyní po čtyřech letech preventivně změřit a 68%. Žádná sláva, ale co dnes vydrží?
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
tak dnes došlo i na mě, po 11ti letech mě poprvé baterka nechala ve srabu (stejně co čtu zde, tak vydržela i tak dost),
jelikož origo byla varta, koukal jsem opět po ní, ale sem tam někdo zde psal, že se dost pokazily, má někdo nějakou aktuálnější zkušenost, než z roku 2016 ? nebo kouknout radši po konkurenci, co zde vychvalujete ?
bývalý majitel
Ale ano, c6g asi ty baterky obnovoval nějakým zázračným způsobem, neb též jsem tam měl Boschku cca 10let. Zato v současné 8g mi Varta vydržela necelé 3 roky. Doufám, že tady ta třetí vydrží, než půjde auto příští rok do světa.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Nebudete mi to asi věřit, ale v roce 2009 jsem si koupil do C6G baterii Banner bezudržbovou a jezdím na ni dodnes.