Zdravím všetkých. chcem sa opýtat či VSA má byt zapnuté stále, alebo kedy ho treba zapínat?
A ešte jedna otázka. Z toho vetrania a zapínania, a ako to vlastne funguje som jelen. Je normálne že ked zapnem vetranie bez klímy, tak sa prerušovane zapínajú a vypínajú ventilátory pred chladičom. Je to normálne ? Prečo? A posledná otázka- je normálne že pri každom zošliapnutí spojkového pedála, teda pri jazde, si auto samo spraví taký menší ,,medziplyn,, teda trošku pridá otáčky. Alebo plynový pedál má také oneskorenie?
Dakujem. Majo, Trnava
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Zamykám, tématika VSA/ABS bude pokračovat ve vlákně: VSA + ABS.
5D 1.8 GT
mám od: 21.10. 2008
v provozu od: 26.7. 2010
Včera sem chtěl vypnout VSA tak mačkám tlačítko a ono nic. Si říkám to není možné, nové auto a hned pojedu do servisu, že mě nejde vypnůt VSA. Pak sem si blbec uvědomil, že to není jak u civica 2008. Tlačítko se musí podržet delší dobu. To se mě ulevilo, když se po delším držení rozsvítil žlutý trojúhelníček.
5D 1.8 Sport
mám od: 19.6. 2009
Tlacitko treba kusok dlhsie podrzat, pri vypinani hned nereaguje iba pri zapinani, na palubovke by sa Ti mal zobrazit vystrazny trojuholnicek.
5D 1.8 Sport
mám od: 14.12. 2009
Dnes jsem chtěl vyzkoušet vypnout VSA ,ale nic se mi na palubovce nerozsvítilo a žádné relé necvaklo,zkoušel jsem zastavit ,vypnout a zapnout motor a pořád nic ,nevíte kde je problém , motor jsem neměl úplně zahřáty ,ale myslím si že na to nemá žádný vliv.
Předem Vám děkuji za zkušenosti a informace !!!
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
"Ručku" na přední kola měl i SAAB 96 a tím pádem se skoro nedal dostat do smyku na sněhu při zatažení ruční brzdy.
_____________________________________________________________________
3D 1.8 Sport
mám od: 19.12. 2007
ABS, ASR 100%
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
i na zpátečku funguje VSA, ale až od 10km/h, stejně jako do předu, zkoušel jsem to. (teda určitě funguje ABSko, ale když ono, tak ESP taky)
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
2 Koly : Naposledy jsem dostával chlapíka se Š120 z příkopu v Lánech(parkoviště před zámkem). Couval až tak, že spadl pravým zadním kolem do příkopu s kolmou stěnou a autíčko si mu sedlo na nápravu. Túroval motor a jen vířil vzduch ZP kolem. Nastavil jsem mu ruční brzdu, trochu jsme mu přizvedl kastly a šup byl venku, byl tak šťastnej, že je z toho venku, že s tou zataženou ručkou snad dojel až domů. Když jsi na bahně, tak těžký převod bude mít asi stejný účinek jak uvádíš, ale když máš jedno kolo absolutně bez odporu, tak tami ti těžký převod nepomůže.
příspěvků: 1398
bývalý majitel
pepavasa, oberon: Tak to mi budete musieť vysvetliť, lebo nechápem ako môže pribrzdenie obidvich kolies pomôcť. Keďže otvorený diferenciál rozdeľuje krútiaci moment rovnako na obe hnané kolesá (a otáčky kolies nijako neobmedzuje), tak pribrzdenie má úplne rovnaký účinok ako ubratie plynu alebo zaradenie ťažšieho prevodu. Takže možno pomôže s jemnou reguláciou plynu, ale nevidím ako vytiahne auto v situácii keď sa nepohne z miesta pri v hocako malom plyne.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
2 Koly : Ano, ale protože to nedokážeš, tak brzdíš obě a srovnáš jim podmínky. Je to starý, mnohokrát vyzkoušený trik, který se lépe používá hlavně u zadokolek. Fakt, nekecám.