Ahojte !
Tak, ako je tu forum Comfort vs Sport, chcel by som sa spytat majitelov Sport a Executive vybavy, preco si zvolili prave tu "svoju", ci ten cenovy rozdiel za tu vybavu naozaj stoji (pocul som rozne reci o ciastocnej strate pevnosti karoserie ked sa pouziva sklenena strecha), ci naozaj vyuzivaju dualnu klimu a ako je to s nastavovanim sedaciek (je to automaticke?). O xenonoch nie je pochyb, mam ich aj na sucastnom aute (Fabia RS), ale mozno prave majitelia Sport verzie napisu, ze tie halogeny na ich milacikovi su dostatocne a svietia lepsie ako konkurencia
P.S. Vybrali by ste si 1,8 Executive alebo 2,2 i-CTDI Sport ?
Dakujem
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Ze svého středověku do vašeho novověku bych pouze přidal dovětek o tom, že servis, povinné ručení, havarijní pojištění a daně jsou u 2.2 i-CDT podstatně finančně náročnější. Jinak již zde bylo vše podstatné precizně vyjádřeno (Shi, Padam a další), včetně vyrovnání prodejních cen ojetin, neboť v každém autobazaru vám potvrdí, že u auta, které má např. na tachometru za 7 let naběháno 180000 km, je kupujícímu šum a fuk, zda je auto ve výbavě Comfort, Sport, Executive. Důležitá je pro něho koncová prodejní cena a jestliže bude Executive o 20.000,-- Kč dražší, než Comfort (při stejném počtu najetých km), kupující se rozhodne (s pravděpodobností hraničící s jistotou) pro Comfort. Taková auta si totiž většinou kupují muži kolem 30 let na leasing, půjčku nebo úvěr. Nejsou v těch svých letech natolik finančně zajištění pro vydávání zbytečně vyšších částek na nejhorší finanční investici, kterou auto bezesporu je. Tito potencionální kupci zakládají obvykle rodinu. Chtějí mít především jisté své bydlení a výbavu v bytě + mnohdy i dovolenou u moře.
S pozdravem KKD!
Iček
It´s kingweedly!
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Souhlas. Byl jsem teď o víkendu na škole smyku v Mostě a opravdu se tam člověk dozví spoustu věcí co dříve netušil.
Věděli jste např. že doporučený postup výměny pneu je takový, že lepší pneu mají být vždy vzadu ? Tj. když po zimě přezouvám, tak si nechám dát lepší pneu dozadu, a když přední sjedu na 3mm tak koupím nové, dám je zase dozadu, atd. Samozřejmě se předpokládá výměna při 3mm u letních a 4mm u zimních. Nikoliv zákonných 1,6mm.
Důvod je takový, že dnes jsou v podstatě všechna auta stavěna jako nedotáčivá, při nazutí "špatných" pneu do zadu se takový vůz stane přetáčivý, a jak jsem si ve škole smyku ozkoušel, tak zvládnutí přetáčivého smyku je mnohem náročnější na řidiče, než smyk nedotáčivý (stačí v podstatě jen spojka a rozvážně s volantem).
bývalý majitel
Test aditiv:
http://www.petrol.cz/download/Test_aditiv.pdf
Bezsirnatá nafta je sice fajn, ale hůř maže.
http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=184&postdays=0&postorder=asc&start=0
Do benzínu vlastní aditiva nedávám, do nafty bych je aspoň občas dával.
3D 2.0 Plus
mám od: 13.3. 2009
pegin : no to prave neviem, doteraz som bol zvyknuty na naftu, ale niekde na fore som nasiel porovnanie dynamickeho zrychlenia benzinu a nafty a bolo to skoro na rovnako, akurat ze u benzinu nie je "kopanec"
shi : co sa tyka udrzby TDI motora, ked tomu nakladam (co tak casto nie je), vzdy ho necham aspon 1-2 minuty bezat na volnobeh, ale aditiva nepridavam ziadne (pouzivam len bezsirnatu naftu od BP )
5D 2.2 Executive
mám od: 23.5. 2007
2 Shi.Souhlas.
bývalý majitel
Já to myslel tak, že řešit při nákupu auta jeho prodej nedává moc smysl, protože peníze "investované" navíc do lepší výbavy nebo "lepšího" motoru se ti stejně v podstatě nevrátí.
Za pár let bude prodejní cena jedné motorizace Sport, Comfort nebo Executive skoro stejná a jestli bude výhodnější prodej benzínu nebo nafty je taky věštění z křišťálové koule. Stačí, aby se zavedla třeba ekologická daň na diesely bez DPF a jsi s odhady totálně v háji.
---
Jestli má do něčeho smysl investovat, tak jsou to ty nejlepší pneumatiky, které si mohu dovolit (bez ohledu na to jak rychle se sjíždějí) a pak kvalitní škola smyku, kde člověku ukáží všechny chyby, které za volantem dělá počínaje tím, že blbě sedí a blbě drží volant. (Já už jsem si předsevzal takovou školu navštívit - teď už jen abych to dodržel )
5D 2.2 Executive
mám od: 23.5. 2007
2 Shi.Nerozumím.1,8 Executive 599 000 Kč , 2,2 i-CTDI Sport 609 000 Kč.
při nákupu rozdíl 10 000 Kč - při prodeji ???.Kalli
bývalý majitel
Při nákupu utratíš o 50 000 Kč víc a při prodeji získáš o 10 000 víc. Výhodný obchod ?
5D 1.8 Sport
mám od: 12.4. 2007
myslím, že by jsi se měl především rozhodnout jestli benzín nebo naftu! Podle mě je výbava až na druhým místě
5D 2.2 Executive
mám od: 23.5. 2007
Při rozhodování o koupi se nemohu ubránit i myšlence na pozdější prodej auta.V době, kdy se to tak stane bude určitě provedení Executive atraktivnější
a dual klima , xenony .... budou již více standardním vybavením. Motorizace ? všeobecné povědomí je Honda = benzín a při všech kvalitách naftového motoru
asi rozdíl ve výbavě nevyváží. Kalli.