Hledat |
Šmejd...Mame civica jen dva mesice a jsme jen a jen nastvani! Nejdříve jsem asi po 14 dnech urval kus pdovozku, ale to nic nebylo jen plast a mohl sem za to z casti ja. Ale... Uz po necelejch dvou mesicich mi jdou menit hlavu motoru, pze mi ten cajk sezral uz pres dva litry oleje a to mam najeto 3500 km. Dozvedel sem se ze to je seriova vada. Ze v kazdym civicu tyhle serie je vadnej treti valec. Takze cekam az se mi ozvou a budou mi rozebirat uplne novej motor upllne novyho auta! Krome toho mi praska v levym repraku, hrozne spatne jdou otevirat dvere ridice z venku (klika v p.....), presne od 4000 nm do 5000 nm mi zacnou u spolujezdce desne vrzat plasty.... No a to ze se mi sloupava lak okolo prednich svetel (sice jen nepatrne, ale je to hnus), to uz je jen malickost.. Je to sice moc krasny a sikovny auto, ale tohle je divny.. Cvhilema i lituju ze sem si nakonec nevybral tu Mazdu 3 nebo Audi A3.. Nevite nekdo co ma honda ve stanovach! Jako kdy ma zakaznik narok na novy auto..? Pokud vim tak hodne dealeru ma ve stanovach to, ze 1. zavada, vymena hlavy, 2. vymena motoru, 3. new car. Díky za reakce... Vložil Honzík a Adélka, 13. Srpen 2008 - 15:17
|
4D 1.8 LS
mám od: 1.12. 2011
v provozu od: 13.11. 2008
SOUHLAS!!! Od toho to ma vysokootackovy motor..jezdeni pouze ECO bez vytaceni auto odrovna..tezko pak chtit od takoveho auta aby fungovalo v celem svem potencialu!!
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
a to je chyba!!! sak to vytoc sem tam na co si si kupoval Hondu ked nie pre ten perfektny motor ja ked predchadzam tak to rupnem aj do 2 stupna (samozrejme s medziplynom) a takto to robym stale cuclo to do polky mierky to este do 5000KM a teraz uz nic ani kvapka inac na Type R.cz sa o tom pisalo ze ked ho nevitacal do Vtecu tak mu to zralo olej a mal aj spinavy vyfuk od oleja skus si pozret ten vyfuk.
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
Jinak jezdím spíše ECO jízdu, do omezovače jsem to ještě nedotáhl..Díky
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
Jinak jezdím spíše ECO jízdu, do omezovače jsem to ještě nedotáhl..Díky
bývalý majitel
tento problem sa tyka len MY08, teda este pred faceliftom?
5D 1.8
mám od: 21.4. 2011
v provozu od: 30.9. 2006
Ahoj.Posledního půl roku se mě asi 3x rožla kontrolka oleje, tak jsem tam vždycky dolil půl litru, abych měl hladinu přesně uprostřed měrky.Auto má najeto 92000km.Kupoval jsem ho loni na jaře když mělo najeto 76000km.Hned po koupi jsem vyměnil olej a olejový filtr.Ted se na to chystám znova.Chromovaný rámečky mám čistý.V garáži jsem neměl nikdy flek od oleje.Myslíte že mám stejný problém s třetím válcem a tím pádem výměna hlavy motoru??..Jinak jezdím spíše ECO jízdu, do omezovače jsem to ještě nedotáhl..Díky
5D 1.8 Sport
mám od: 27.11. 2008
jj na to jsem se koukal, chtěl jsem se jen ujistit.... já mám na Civovi pomulu 4000km od 27.11. hladina oleje se zdá pořád stejná. To byla první věc na kterou jsem sa doma hned koukl, tak doufám že bude klid...
5D 1.8 Sport
mám od: 14.2. 2008
2 Spyker: Měsíc ne, jen modelový rok. Mrkni se na Návody v navigačním menu. Tam to máš přesně rozebráno, co obsahuje VIN.
Only Shadow of ALF
5D 1.8 Sport
mám od: 27.11. 2008
dá se na vinu zjistit měsíc výroby????
5D 1.8 Sport
mám od: 26.9. 2008
Takže budiž, zvěřejním :-\
V části dubnové výroby došlo při vystružování otvorů pro vodítka ventilů u třetího válce k vyhloubení hlubšího osazení pro nákružek vodítka, a tím k omezení správné těsnicí funkce labyrintu (vypadlá omezující kulička u přípravku).
Mě to tolik oleje "nesežralo", ale Civik který byl přede mnou se stejným problémem, měl spalovací prostor hlavy válců (u 3. válce), vodítka, sedla ventilů atd. v podstatně horším stavu.
Poněvadž se na mě vztahovala výměna dle WIN, byl jsem k výměně "připuštěn".
Bylo mi divné, že jsem měl výfuk - koncovky - celkem normálně šedivé, zkrátka jsem to asi dost točil .
protože mi nevyměnili katalyzátor, nechal jsem to dnes přeměřit (exhalace) na STK a jsou pod hranicí tolerance, takže spokojenost.
Zdraví Jirka