Uz dlhsi cas ma mata indikator radenia na mojom Civicu MY2009. Sprava sa totiz dost podivne... Konkretne na mojom 1,8 iVTEC:
- - chce po mne, aby som silno podtacal motor
- pri rychlosti cca 35 km/h odporuca zaradit 5. prevodovy stupen (cca 1200 rpm) - na moj vkus sialene podtoceny motor
- pri rychlosti cca 50 km/h odporuca zaradit 6. prevodovy stupen (cca 1500 rpm) a mat v prevodovke 7 stupnov, urcite to pri 6 nezostane
- pri zapnutom tempomate v rychlosti 55-60 km/h a zaradenom 4. prevodovom stupni svietia ECONO diody a ziadny SIL sa neozyva
- instrukciu na podradenie som este nikdy nedostal (s vynimkou jazdy na neutrali)
- ak svieti SIL, nesvietia ECONO diody
- v dosledku vyssie uvedeneho mi ECONO diody zasvietia iba pri 5-6 prevodovom stupni, brzdeni motorom alebo jazde s tempomatom
- v pouzivatelskom manuali je napisane odporucane radenie, ktore absolutne nie je v sulade s hlaseniami SIL (tusim 15-30-50-75-100)
Maju aj ostatni majitelia MY2009 podobnu skusenost s touto uzasnou elektronickou ficurou Civica? Ako radite vy (v beznej prevadzke)?
ja zatial SIL vytrvalo ignorujem, zial, nejde to ako ECONO diody v menu PP vypnut...
bývalý majitel
Podle sluchu většinou řadím dříve než se šipka dolů rozsvítí, ale už jsem jí viděl i při trojce, ale to už byl opravdu celkem prudký kopec...
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
pri dalsom pokuse som tu sipku dole zbadal... asi prvy krat v zivote...
s tou jazdou jazdou na nizkych otackach viac-menej suhlasim, aj ked tych 1400 je uz podla mojho ucha malo... ale 60@1500rpm je v pohode...
5D 1.8 Sport
mám od: 5.3. 2009
Tak se musím postavit na stranu SIL, ikdyž není ideální ale signál k podřazení už jsem taky viděl x-krát. Je pravda že jsem ho sledoval hlavně ze začátku (první cca dva měsíce), teď už řadím podle citu. podřaznení se fakt nejčasteji objeví v kopci...naskočilo mi i při čtyřce, u pomalé jízdy do kopce...Jinak je civic klidně schopen jet na šestku po rovině 50 km/h při 1400 ot/min a zjevně mu to nedělá problém, jde-li o plynulou jízdu...
hardcore music is live - live is hardcore
5D 1.4 Comfort
mám od: 18.12. 2008
-a mas pravdu, da sa vypnut iba REV a ECO diody...
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
Matulo: Mne to dava znamenie na podradenie dost casto. Napr. idem cca 7 % kopcom hore na 6-tke okolo 110 km/h, nieco medzi 2300 - 2500 rpm a pritom dava sipku na podradenie. A to sa mi stava dost casto (pri kopcoch, ked nie je motor podtoceny a podla mna to v pohode vykryva, aj tak dostanem instrukciu na podradenia a tak teda podradim, nech sa netrapi).
The power of dreams ...
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
mas inu skusenost? ja som sa zatial presvedcil, ze elektronika neda instrukciu na podradenie ani v pripade jazdy so zaradenym 6. stupnom rychlostou cca 55 km/h (motor toci cca 1500 rpm) v stupani (najazdova rampa na Pristavny most z Bajkalskej) a nezanedbatelne stlacenym plynovym pedalom (myslim ze miestami bol dokonca az na podlahe)... Auto nedokazalo urdzat rychlost a aj tak nic... SIL uz ignorujem a basta...
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
vypnut sa to neda, skusal som...
5D 1.4 Comfort
mám od: 18.12. 2008
Myslim,ze vypnut sa to da, taktiez aj REV indikator (kukni si manual).
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
Vypnut sa to zrejme neda, no clovek si potom na radenie v civicu tak zvykne, ze to vobec nevnima. (sipky nesvietia nejako prilis zretelne)
Na zaciatku to ale dost pomaha. (predsa len ten motor je dost specificky a ak niekto presada napr. z 1.0-ky je to rozdiel )
The power of dreams ...
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Stačí přepnout na jiný program!