Hledat |
relé klimatizaceVíte někdo co je to za relé a kde je? Je to pod kapotou jak tam jsou ty dvě relátka směrem k oknu a nejsou v knížce popsané? Kde se dá sehnat? děkuji Vložil Apofis, 19. Duben 2013 - 14:24
|
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Jen doplním, že TME nedávno naskladnil relé a mají aktuálně na skladě více než 2300ks.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.3. 2015
v provozu od: 1.9. 2006
Dnes som objednal rele z elektroobchodu http://www.tme.eu/sk/details/frc7a-s-dc12v/elektromagneticke-rele-automobilove/forward-industrial-co/
PS: zitnyp dakujem za link.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
http://www.ebay.com/itm/For-Honda-Accord-Civic-2002-2010-Acura-TL-2002-2009-G8HL-H71-Fuse-Relay-12VDC-/172167168614?hash=item2815f68266:g:EvUAAOSwiYFXDy5q&vxp=mtr
Petr Žitný - LinkedIn
5D 1.8 Sport
mám od: 1.3. 2015
v provozu od: 1.9. 2006
Tak nakoniec aj mne odislo rele na klime, dam mu napatie ale kontakty su stale rozpojene. Asi je este povodne, ma na sebe fixu, auto ma momentalne takmer 200k. Uz sa znaha nove ale 30e za nove v honde nedam, to je kradez. To rele proste bude mat slabsu zivotnost, relatka bezne odchadzaju, nieje to nic neobvykle, na vlhkost by som to nezvaloval.
PS: len to preboha ludia nepremostujte kablom !!! Ak teda nechcete menit spojku klimi alebo rovno cely kompresor.
PS2: tych -9stupnov z vyduchu je tiez dobra blbost, korektne fungujuca klima na plne gule fuka vzduch o teplote cca 4 az 6 stupnov.
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Ale toho oleje tam je velmi malo, vetsina ho je v kompresoru. V systému bývá méně než 50%, což je v průměru asi 75g. Při odsati chladiva v něm byva oleje kolem 5g. To na nějaké mastne skvrny není moc.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Já, když měl špatný těsnění na vysoušeči, tak mechanik s UV lampou nenašel nic. Já tam šáhnul, zamastil si prst od unikajícího oleje a hned bylo jasný, kde to utíká.
A to nebylo jenom na jednom autě, ale na třech.
Tak nevím, kde byla chyba.
Od té doby se orientuju podle mastnosty. Mastnota na klimatizaci nemá co dělat, takže to je jasný důkaz netěsnosti.
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2011
v provozu od: 24.8. 2006
Asi tak.
Keby to bolo tak strasne "naprd", tak mi technik co nerobi nic ine len klimy a bol si na 90% isty ze to je chladic nenavrhne dat farbivo aby mal istotu. Nestalo to ani o cent viac ako bez farbiva...
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
To bych zas netvrdil, UV lampa dokáže malou skvrnku barviva přes luminační brýle dokonale rozzářit.
Mockrát mi to už pomohlo a je to jistota, že to tam uniká ven. Když to vypneš, nevidíš tam dost často vůbec nic.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
UV test si můžeš klidně ušetřit.
S tím se stejně pozná leda tak prd.
Mastnota je jasný signál netěsnosti.
3D 1.8
mám od: 20.5. 2016
v provozu od: 6.9. 2007
tu ho mas MITSUBA rele:
http://www.ebay.co.uk/itm/322162007364?_trksid=p2055119.m1438.l2661&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT