Hledat |
Letní pneumatiky a 2,2iCTDiMám Civika v executive 2,2iCTDi a nechal jsem si na něj dát 16 kola(205/55/16).Teď jsem přezouval a jaké bylo překvapení, vzorek na předních je sjet snad snad ze 60-70% .(9000km)T.j odhadem, pokud dám tyto pneumatiky na předek, tak vydržej maximálně 15 000 km.Což se mi zdá hodně málo.Je pravda že hodně akceleruji, ale bez prokluzu.Brzdění v klidu , žedné šmíry nepěstuji.Jaké máte vy zkušenosti??Jde hlavně o dieseli, ale 1,8čkaři psát mohou taky.Uveďte vždy co máte.Díky. Vložil TECH, 16. Listopad 2006 - 17:56
|
5D 1.8 Sport
mám od: 5.9. 2006
v provozu od: 5.9. 2006
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
máš recht )
TDI ma tiež rajcuje ( a ja ich ). Je to parádna zábava. 130 predpísaných po "hradeckej dialnici" a zrazu xenony do spetných, spoza zadného okna mi do vnútra čumí zamrežovaný šíp a okná sa mi roztriasli keď kravaťák podtočil na 1000 ot./min. Slušne som sa odstupil, aby som si vychutnal tovareň na sadze, ospravedlnil som sa Richardovi Müllerovi v MP3 prehrávači a "prepol" som zo 6. do 4 prevodového stupňa. i-VTEC vyrazil piestik z ekonomickej vačky a ..... okolo 180 km/h sa už buď nechcú hrať, alebo točia "cez 3500 ot./min" ))
Škoda, že to neberú tí bielogoliernici s humorom.
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
"Je to dobrý, ale musíte přidat, pane správče!". (z filmu POSTŘIŽINY)
Rejpu, za účelem rozpohybování! Je to trochu nadsázka, proto jsem to napsal po vojensku ve slovenštině! A též jsem vypsal Tvé zásluhy o cafe.auto.cz, pane správče!
e_czech@volny.cz - Honda CIVIC 8G 1.8 Comfort (od 12. 06. 2006)
bývalý majitel
Nechápu proč pořád rejpeš
PS- je snad jasný že jsem to vymazal.Všem, kromě tebe!
5D 1.8 Sport
mám od: 6.10. 2006
no ja osobne co sa tyka tychto vplyvov na zdravie nie som az taky pesimista. lebo v dnesnej dobe len velmi obtiazne vieme identifikovat CO spustilo raka Ja napriklad milujem Aviatikov na D1, Ikarusy ( nastastie pomaly miznuce z ciest v BA a nahradzane autobusmi na plyn ), 20 rocne rozhrkane dizle za 40.000 z AAA a podobne chutovky. Ale raka mozeme tak isto najst v hromade ineho smogu ako chemickeho alebo elektromagnetickeho. A nebudte na ropakov zli. Podla mna by mali zacat castejsie reprizovat slavny Sverakov ( toho mladsieho ) dokument o Ropakoch. Zas a znova by som sa pobavil
Pepec
8G 1,8 SPORT Royal Blue Pearl
lovec UFOnov
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
BACHA NA RAKA, tak to je podstatou problémů dieselů. I když mají "Partikelfilter" čili filtr pevných částič, všechny je nezachytí. Staré klasické diesely (všechny soukromé náklaďáky TATRA, AVIA, PRAGA a autobusy KAROSA, IKARUS, které jedou před vámi a diesel-osobáky nad 8 let stáří) produkují neskutečné množství kouře a hlavně "sazí", kteréž obahují mikroskopické pevné částečky jakéhosi "škvařeného uhlíku", se dostávají do ovzduší. Nechají se snadnou vdechnout, dostanou se do plic a tam se "zabodnou" do masa (plíc, průdušek) živých tvorů (lidí, zvířat i ptáků) a pěkně se tam uvelebí. "Bydlí" tam mnoho let (i dvacet a více), než začnou urychlovat tvorbu radikálů (zhoubné bujení tkáně) nebo-li CA (lidově rakoviny).
Ač se to zdá nepravděpodobné, tak je to tak. Každý z nás, ale majitel dieselového motoru X-krát více, jsme tímto denně ohrožení.
e_czech@volny.cz - Honda CIVIC 8G 1.8 Comfort (od 12. 06. 2006)
bývalý majitel
Ale no tak, neberte mu iluze ) hlavne bacha na raka!
příspěvků: 583
5D 1.8 Sport
mám od: 11.5. 2006
Akorat ma ten omezovac o 2.000 ot/min niz
Jinak mas pravdu, je v urcitych parametrech lepsi, ale stejne tak je i 1.8 benzin zase v jinych parametrech lepsi Kazdy mame jine priority...
bývalý majitel
No jo kluci, prostě holt ten 2,2 diesel je o kapku v určitých parametrech lepší no.Zase jste nějakou tu kačku ušetřili.JInak linearita dieselu je velice podobná..tahá taky až do omezovače.
5D 1.8 Sport
mám od: 6.10. 2006
no my mame firemne O2 66kW, a kym som jazdil so starym 6G 1,5 VTEC tak mi ta O2 prisla taka celkom fajn, i ked "taha" len medzi 2500 - 3500 rpm. Nad a pod tymi otackami je to nic moc. Ale teraz ked sa uz vozim v 8G som v tej O2 bol extremne rozcarovany z toho ze to vobec nejde. Lebo to rozmedzie v ktorom taha je tak male ..... Proste benzin je benzin a ked na mna svieti 6 zltych diodiek citim ako sa to auticko tesi ze moze ukazat kde ukryva tych 140 konikov. Po pravde s Hckovym 2,2 ropakom som nesiel. Ale absolutne nelutujem to ze mam benzin. Tak nejako ropak nechcem, lebo neexistuje nic co by ma presvedcilo o tom ze je lepsi. Hlavne ropak nechape podradenie s medziplynom
Pepec
8G 1,8 SPORT Royal Blue Pearl
lovec UFOnov