Měl bych jeden dotázek, jestli už se někdo nezabýval možností výměny výfuku, resp. tlumiče za laděný.
Našel jsem jeden od REMUSu a jeden od MILLITEKu. Od Remusu jsem odrazovaný kvůli zvuku a ta druhá firma má na stránkách jen verzi na Type-R. Nevíte někdo, jestli má výfuk Type-R stejný průměr a stejnou formu jako 5D s 1.8, resp. PADAMe, mohl bych tě poprosit, jestli by jsi mohl mrknout pod auto a případně to změřit a vyfotit ? )
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
Napisem sem, lebo ide vlastne tiez o ladenie vyfuku, aj ked tak nejak opacne .
Mate tipy, kde hladat vyfuk, ktory akusticky prejav motora utlmi, ale vykonnostny idealne nezmeni?
Totiz, nejak sa mi (podozrievam jeden skrk o vysoky obrubnik) podarilo preliacit stredny tlmic vyfuku, a cca odvtedy mam auto o dost viac huciace. Kedze jazdim vacsinu dialnice (a uz tak sa bavim odhlucnovanim), je to pre mna obtazujuce, bars to v podstate znie sportovejsie. Nie som si isty, ci to je skutocne preliacenym tlmicom, ale netesnost v systeme som nenasiel ani ja ani servis, takze som ochotny "skusit" vymenu.
A ked uz teda mam menit, idealne za nieco este tichsie ako OEM.
Pripadne, z "obycajnych" znaciek, aky mate nazor na Bosal, Eberspacher..?
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
No sanka dole šefe toto sa mi zda ako najlepšie riešenie na R18 už si začinam odkladať
Neviete ci sa Dany nechysta upravovat R18 s tymto kitom?
4D 1.8 LS
mám od: 21.11. 2012
v provozu od: 1.6. 2006
Na otazku,kolik tis.km to vydrzi,se neda odpovedet.Vse zalezi,jak se k tomu majitel bude chovat, jestli to bude casto trapit na okruhu nebo to bude jako daily s obcasnym "protahnutim".Pokud bych do rotrexu sel,jakoze K20 je mi milejsi,urcite by se mi v garazi valel prichystany druhy polomotor,kdyby se to syplo
5D 1.8 Sport
mám od: 9.10. 2011
v provozu od: 9.10. 2011
Ja som reagoval na ten link v odkaze na rotrex kompresor.
4D 1.8 LS
mám od: 21.11. 2012
v provozu od: 1.6. 2006
Ťažko povedať , ale klapka, sací svody, "sportovní" sání a výfuk, které přidají dohromady možná 15koní, motoru nijak zvlášť neublíží.Dá se říct, že se motoru bude akorát "lépe dýchat" a pokud se nebude upravovat hlava-zvyšovat otáčky, tak to musí vydržet To, co píšeš o kamarádovi s TDi, je běžná praxe.Nerad bych se o tom nějak rozepisoval a myslím si o tom své
5D 1.8 Sport
mám od: 9.10. 2011
v provozu od: 9.10. 2011
No by ma zajimalo kolko tisic km. vydrzi motor s tymi vsetkymi upravami ktore nezahrnaju motorove diely ktore niesu dimenzovane na taky vykon , nehovoriac o tom ze brzdy podvozok atd. by potrebovali tiez upgrade. Kamarat ma 200konoveho leona 1.9TDI , ale nevie naplno vyuzit vykon lebo motor ,,predbieha,, auto
4D 1.8 LS
mám od: 21.11. 2012
v provozu od: 1.6. 2006
To Karaz:ještě nedávno jsem se hodně zajímal o úpravy motoru svého bývalého civika 5g VTi ( 1,6 DOHC VTEC - 118kW ) a později i mého nynějšího sedana 8g a rozhodně bych neočekával, že jen samotné sání Ti dá 12 koní.Musel bys k tomu dát větší klapku, jiné sání vzduchu ( CAI ), kompletní výfuk bez katu a k tomu upravit řídící jednotku.Na druhou stranu, všechny tyto úpravy jsou poloviční = téměř "k ničemu", pokud nemáš upravenou hlavu motoru a k tomu ostřejší vačku.Můj názor je, že se celkově tento typ motoru nehodí na N/A úpravy, už i z toho důvodu, že výfukové kanály jsou svedeny do jednoho a tím pádem nemožnost nainstalovat svody od hlavy 4-1 nebo 4-2-1, které jsou pro úpravu nezbytné.Nejlepší varianta je http://jacksonracing.com/jackson-racing-civic-r18-supercharger-system-released/ , ale kde na to vzít
1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
Dnes jsem narazil na moc zajímavou stránku, sice je v ruštině a částečně ENG.A řeší se tam motor R18. Kdyžtak kouknětě,ale to není to proč to jsem dávam.Ale díky těmto stránkám: http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?action=print;num=1299097901 Jsem narazil na náhradů OEM svodů z plastů.což by nemusela být vůbec špatná věc Tady je odkaz na Eshop http://www.procivic.com/pages-product_car_part_info/category-70_139/product-1026/index.html a tady jsem našel návod instalace: http://www.8thcivic.com/forums/diy-honda-civic-engine/155296-diy-install-weapon-r-r18-intake-manifold.html
Deklarováný nárust výkonu byl cca +12HP u aut s Turbe ještě víc.
Pokusím se vyzjistit jak moc realné je to pro EU verzi motoru....a pokud jo tak objednávám . Snad už se to tu neobjevilo někde,pokud ano tak se omlouvám.
bývalý majitel
Karaz:
je to uz o par stranek driv, nejenom by ti to nepasovalo, ale ani by ti vyfuk nefungoval. Vyfuky jsou jine na 3D i 5D varianty, lisi se i pro jednotlive motorizace. 1,8 ma katalyzator napr. v uplne jinem miste, navic je na rozdil od 2.0 potreba pouzit cat back s vlnovcem. Tech rozdilu je tam vic, treba prumer potrubi atd. atd. .
Co se tyka zrovna Invidia vyfuku, na 1,8icku stoji tusim o dalsich 100 € vic. Asi ze se jich proda vyrazne min + tim vlnovcem navic.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 1.8 Sport
mám od: 6.12. 2011
v provozu od: 20.1. 2011
Tato firma od nas je super na zvody/vyfuky
http://www.a-m-a.sk