Hledat |
Koncový díl výfukuTak jsem dnes nakoukl pod auto a nevěřil jsem vlatním očím. Výrobu v UK snad ovládli hotentoti nebo co. Podobně hrůzné zkazky jsem slyšel o výrobě ve Francii, kde výfuk z dieselu napasovali na benzínové auto, ale vidět takovouto prasečinu na vlastní oči na japonské značce, byť vyrobené v UK, je hodně silné kafe. Mají štěstí že neumím japonsky. Mám sto chutí japonce upozornit, že pokud si v UK neudělají pořádek, tak za chvilku bude jedno jestli si kupujeme mizernou čínskou kopii dobrého auta, nebo mizerný originální výrobek z UK. A co se týče ceny tak čínani bez problémů vyhrají. Máte někdo e-mailový kontakt na Honda Europe Customer Care ? Až přestanu pěnit, tak jim pošlu fotečky s "hezkým" průvodním dopisem. Vložil Shi, 6. Srpen 2008 - 15:37
|
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2011
v provozu od: 24.8. 2006
Ja to tiez vypodlozkujem vsetko, aj tak boli vsetky utrhnute okrem jedneho. Je tam dokopy 6 srobov.
Akurat sa mi vobec nechce davat dole cely koncovy diel vyfuku, ale inak sa k tym srobom neda dostat.
bývalý majitel
KUBONE:
kdyz jsem na na aute na nekolikrat usazoval catback (porad to nekde klepalo), setkal jsem se s tim samym. Ty plechy plni funkci termickych stitu a jsou z nejake hlinikove slitiny, aspon u CTR jsou prakticky po cele delce vyfukoveho potrubi. Snad az polovina jejich uchyceni pod srouby byla uhnila, tak jsem pro jistotu vypodlozkoval skoro vsechny. Na auto stare v te dobe 5 let (mam vuz MY2007) je to celkem ostuda
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2011
v provozu od: 24.8. 2006
Ja dnes parkujem pred domom a jak som zastal pocujem jak mi na volnobehu zozadu nieco rezonuje. Tak som vystupil pozrel pod auto na vyfuk a hned som videl ze to klepe ten tepelny stit nad koncovym tlmicom. Pozrel som blizsie a hned prvy srob bol vytrhnuty z toho plechu. Tak som to siel opravit nech to neklepe, dvihol som auto zobral vacsie podlozky a jak som lahol pod auto pozeram ze tie sroby su utrhnute vsetky okrem jedneho. Tak som opravil aspon ten jeden kde sa dalo dostat a uz to nerezonuje. Kazdopadne musim aj ja dat dole cely vyfuk a opravit aj tie ostatne sroby.
Inak u mna ten plech nebol vobec odhnity, ziadna hrdza v okoli srobov nebola, proste bol ten plech len vytrhnuty.
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
Jo jo též jsem to dělal,podařilo se mi utrhnout jeden šteftík.
bývalý majitel
Tak uz jsem to zase lokalizoval, tentokrat uz by to melo byt ono. Vlastne "zase" ono, protoze je to stejna vec jako poprve: komu nejakym zpusobem drnci vyfuk nebo proste neco od podvozku, projdete si peclive vsechny plechy okolo vyfukoveho vedeni (termickou ochranu). Dokazou vypadat uplne zdrave a pritom jsou uhnile presne okolo sroubu co je drzi, takze jsou tam vlastne navolno. Poprve jsem nasel 1 takovy sroub. Podruhe jsem horkovzdusnou pistoli lehce vytvaroval "podbeh" za zadnim kolem (cat back Invidia ma buhviproc jinak reseny uchyt koncove roury na L a P strane a castecne to rezonovalo i tam). Ale to nejhorsi se mi odstranit nepodarilo, naopak se to snad zhorsovalo. Poradnou prohlidkou jsem zjistil dalsi 2 srouby co kolem nich pozinkovany (nebo jde o alu???) plech uhnil okolo, takze davam auto na zvedak, sundam kompletne cely vyfuk a pod kazdy sroub co drzi ty ochranne plechy dam poradnou podlozku. Super
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 1.8 Sport
mám od: 9.10. 2011
v provozu od: 9.10. 2011
Aj mne niekedy drnci vyfuk pri studenom motore , ale len na volnobehu a asi 5min .Robi mi to cca z 10 nastartovani 1krat , tak to neriesim .Keby som ho mal na zdvihaku a rezonuje mi to tak by sa urcite dalo prist na pricinu .Ked to robi a postavim sa ku vyfuku tak to znie ako keby bol nastartovany V12
bývalý majitel
Dejv:
no ani nepovidej. Mne stridave prestava a zacina drncet muj vyfuk a marne se to snazim lokalizovat uz docela dlouho
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Vlastně jsem před chvílí přijel a bylo to celou cestu zpátky zticha. Takže se to asi opravilo samo. A nebo to dělá jenom v mraze, ale to asi vidět nepůjde ani na rampě. Bude to nejspíš jedna z takových těch závad/nezávad které se nikdy v servise před mechanikem neprojeví.
bývalý majitel
Dejv:
dokud se na to nepodivas odspoda, tak si nepomuzes ani sam, ani ti neporadi nikdo jiny. Normalne zatahni rucni brzdu, zvedni auto heverem za prednim kolem a zvednes tak celou stranu auta kterou chces, da se pod nej takhle krasne vlezt.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Ahoj, během nedělní sněhové kalamity v Ostravě jsem byl nucený zacouvat zadkem do závěje (neodhrnuté parkoviště). Dnes ráno po nastartování se od výfuku ozývalo řinčení jak ze starého železářství, vždycky po sešlápnutí plyn. pedálu, a nepřestalo ani po mé pravidelné cestě do práce 16km. Myslíte že jsem mohl do toho kondenzačího kurvítka nabrat sníh, nebo někam mezi výfuk a krycí plechy? Nebo jsem prostě utrhnul nějaký silentblok co ho drží? Nerad bych ze sebe dělal v servisu blbce.