Koncový díl výfuku

Tak jsem dnes nakoukl pod auto a nevěřil jsem vlatním očím. Výrobu v UK snad ovládli hotentoti nebo co.
Ve výrobě zřejmě neměli správný poslední díl výfuku pro benzín 1.8, tak asi vzali díl pro nějakou jinou motorizaci a za pomoci vesnického kováře ji upravili tak, aby pasovala. Potřebovali ohnout jinak rovnou trubku a bohužel nezvládli to. Tak se jim v místě ohybu objevila díra, kterou vybrousili a navařili tam záplatu. Technologicky to tak úplně nezvládli, takže po ujetí 5000 km je v záplatě díra. To se mi snad jenom zdá.

Podobně hrůzné zkazky jsem slyšel o výrobě ve Francii, kde výfuk z dieselu napasovali na benzínové auto, ale vidět takovouto prasečinu na vlastní oči na japonské značce, byť vyrobené v UK, je hodně silné kafe.

Mají štěstí že neumím japonsky. Mám sto chutí japonce upozornit, že pokud si v UK neudělají pořádek, tak za chvilku bude jedno jestli si kupujeme mizernou čínskou kopii dobrého auta, nebo mizerný originální výrobek z UK. A co se týče ceny tak čínani bez problémů vyhrají.

Máte někdo e-mailový kontakt na Honda Europe Customer Care ? Až přestanu pěnit, tak jim pošlu fotečky s "hezkým" průvodním dopisem.

Vložil Shi, 6. Srpen 2008 - 15:37
 

KUBONE
příspěvků: 140
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2011
v provozu od: 24.8. 2006

Ja to tiez vypodlozkujem vsetko, aj tak boli vsetky utrhnute okrem jedneho. Je tam dokopy 6 srobov.
Akurat sa mi vobec nechce davat dole cely koncovy diel vyfuku, ale inak sa k tym srobom neda dostat.

--
8. Prosinec 2013 - 17:14
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

KUBONE:
kdyz jsem na na aute na nekolikrat usazoval catback (porad to nekde klepalo), setkal jsem se s tim samym. Ty plechy plni funkci termickych stitu a jsou z nejake hlinikove slitiny, aspon u CTR jsou prakticky po cele delce vyfukoveho potrubi. Snad az polovina jejich uchyceni pod srouby byla uhnila, tak jsem pro jistotu vypodlozkoval skoro vsechny. Na auto stare v te dobe 5 let (mam vuz MY2007) je to celkem ostuda Palec dolu
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
7. Prosinec 2013 - 19:53
KUBONE
příspěvků: 140
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2011
v provozu od: 24.8. 2006

Ja dnes parkujem pred domom a jak som zastal pocujem jak mi na volnobehu zozadu nieco rezonuje. Tak som vystupil pozrel pod auto na vyfuk a hned som videl ze to klepe ten tepelny stit nad koncovym tlmicom. Pozrel som blizsie a hned prvy srob bol vytrhnuty z toho plechu. Tak som to siel opravit nech to neklepe, dvihol som auto zobral vacsie podlozky a jak som lahol pod auto pozeram ze tie sroby su utrhnute vsetky okrem jedneho. Tak som opravil aspon ten jeden kde sa dalo dostat a uz to nerezonuje. Kazdopadne musim aj ja dat dole cely vyfuk a opravit aj tie ostatne sroby.
Inak u mna ten plech nebol vobec odhnity, ziadna hrdza v okoli srobov nebola, proste bol ten plech len vytrhnuty.

--
7. Prosinec 2013 - 19:27
Pája
Obrázek uživatele Pája
příspěvků: 619
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006

Jo jo též jsem to dělal,podařilo se mi utrhnout jeden šteftík. Jsem rozzlobený

--
8. Duben 2013 - 16:51
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Tak uz jsem to zase Hlasitě se směju lokalizoval, tentokrat uz by to melo byt ono. Vlastne "zase" ono, protoze je to stejna vec jako poprve: komu nejakym zpusobem drnci vyfuk nebo proste neco od podvozku, projdete si peclive vsechny plechy okolo vyfukoveho vedeni (termickou ochranu). Dokazou vypadat uplne zdrave a pritom jsou uhnile presne okolo sroubu co je drzi, takze jsou tam vlastne navolno. Poprve jsem nasel 1 takovy sroub. Podruhe jsem horkovzdusnou pistoli lehce vytvaroval "podbeh" za zadnim kolem (cat back Invidia ma buhviproc jinak reseny uchyt koncove roury na L a P strane a castecne to rezonovalo i tam). Ale to nejhorsi se mi odstranit nepodarilo, naopak se to snad zhorsovalo. Poradnou prohlidkou jsem zjistil dalsi 2 srouby co kolem nich pozinkovany (nebo jde o alu???) plech uhnil okolo, takze davam auto na zvedak, sundam kompletne cely vyfuk a pod kazdy sroub co drzi ty ochranne plechy dam poradnou podlozku. Super Jsem znuděný
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
7. Duben 2013 - 21:56
hoblo
příspěvků: 146
5D 1.8 Sport
mám od: 9.10. 2011
v provozu od: 9.10. 2011

Aj mne niekedy drnci vyfuk pri studenom motore , ale len na volnobehu a asi 5min .Robi mi to cca z 10 nastartovani 1krat , tak to neriesim .Keby som ho mal na zdvihaku a rezonuje mi to tak by sa urcite dalo prist na pricinu .Ked to robi a postavim sa ku vyfuku tak to znie ako keby bol nastartovany V12 Smích

--
7. Duben 2013 - 21:12
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Dejv:
no ani nepovidej. Mne stridave prestava a zacina drncet muj vyfuk a marne se to snazim lokalizovat uz docela dlouho Jsem zuřivý
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
2. Duben 2013 - 18:13
Dejv
Obrázek uživatele Dejv
příspěvků: 1522
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011

Bully napsal:
Dejv:
dokud se na to nepodivas odspoda, tak si nepomuzes ani sam, ani ti neporadi nikdo jiny. Normalne zatahni rucni brzdu, zvedni auto heverem za prednim kolem a zvednes tak celou stranu auta kterou chces, da se pod nej takhle krasne vlezt.
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna


Vlastně jsem před chvílí přijel a bylo to celou cestu zpátky zticha. Takže se to asi opravilo samo. A nebo to dělá jenom v mraze, ale to asi vidět nepůjde ani na rampě. Bude to nejspíš jedna z takových těch závad/nezávad které se nikdy v servise před mechanikem neprojeví. Směju se
--
2. Duben 2013 - 17:34
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Dejv:
dokud se na to nepodivas odspoda, tak si nepomuzes ani sam, ani ti neporadi nikdo jiny. Normalne zatahni rucni brzdu, zvedni auto heverem za prednim kolem a zvednes tak celou stranu auta kterou chces, da se pod nej takhle krasne vlezt.
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
2. Duben 2013 - 17:10
Dejv
Obrázek uživatele Dejv
příspěvků: 1522
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011

Ahoj, během nedělní sněhové kalamity v Ostravě jsem byl nucený zacouvat zadkem do závěje (neodhrnuté parkoviště). Dnes ráno po nastartování se od výfuku ozývalo řinčení jak ze starého železářství, vždycky po sešlápnutí plyn. pedálu, a nepřestalo ani po mé pravidelné cestě do práce 16km. Myslíte že jsem mohl do toho kondenzačího kurvítka nabrat sníh, nebo někam mezi výfuk a krycí plechy? Nebo jsem prostě utrhnul nějaký silentblok co ho drží? Nerad bych ze sebe dělal v servisu blbce.

--
2. Duben 2013 - 9:26

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".