příspěvků: 145 5D 2.2 Executive
mám od: 20.4. 2007
v provozu od: 14.1. 2008
1. Návšteva- výmena zvodov
2. Návšteva geometria
Všetko OK, cena fajn, DOPORUČUJEM.
--
28. Listopad 2019 - 13:07
Hellboy
příspěvků: 503 5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Ne neměnil byl jsem tam za dva měsíce výměna oleje vlastní + výměna spojkového pedálu.
--
16. Duben 2012 - 21:27
Dejv
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Hellboy napsal:
cena 2 garančka je to mizerně vidět.
Díky, zvětšil sem si to. Koukám že u druhé prohlídky už sis měnil i olej sám? To jde?
--
16. Duben 2012 - 19:49
Dejv
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
-
--
16. Duben 2012 - 19:49
Hellboy
příspěvků: 503 5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
V 2010 jsem byl v Ostrave v 2011 už nikde.
Čištění brzd mi nikdy nedělali vždy jsem řek že si brzdy dělám sám ať do toho nehrabou.
No kdyby měli sundat sundat kola, rozebrat segmenty , vyčístit vodicí plíšky i segmenty a pak vše zpět tak myslím že hodinka se zedře.
cena 2 garančka je to mizerně vidět.
--
16. Duben 2012 - 19:36
Dejv
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
To Hellboy: Ty už do Fomi nejezdíš? Kde jsi byl v r.2010 a 2011? A jaké byly ceny?
P.S. u Tvého prvního příspěvku mě zaráží absence jakéhokoliv čištění/seřizování brzd. U mně dnes CELÁ 1H = dalších 600,- Kč za práci! To asi jezdím nějak divně, když jim to dalo tak zabrat...na dotaz u přejímacího technika mi ovšem bylo sděleno, že brzdové desky i kotouče jsou "v pohodě"...
Čím je nerez korozi odolnější, v normálních podmínkách, tím je horší vodič tepla, špatně se chladí a lehce přehřívá, proto se ho hojně používá v kryogenice. Výfuky odcházejí vždycky prokorodováním zevnitř ven, ať propálením, nebo působením slabých kyselin, které patří k nejagresivnějším známým látkám. A než výfuk prorezaví, tak už dávno má vnitřek totálně kaput, takže snažit se zachránit výfuk zvenčí je marné úsilí.
--
18. Květen 2009 - 13:10
babo
příspěvků: 599 3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
no ja uz mam aj stredny diel dost hrdzavy. Tiez ma to stvalo, ale ako mi hovoril kamarat zavodnik, ak sa jaqzdi rychlejsie, tak teplota vyfukovych plynov je tak obrovska, ze meni strukturu aj nerez a zacne "kvitnut" :-/ On ma dost sportove auto a napriklad super kvalitne zvody... kedze ale niekedy meral teplotu vyfukovych plynov, nameral aj 800 stupnov a zvody tiez uz zacinaju byt zaujimave
5D 1.8 Sport
mám od: 29.3. 2008
Na kolik to vyšlo? Dík.
5D 2.2 Executive
mám od: 20.4. 2007
v provozu od: 14.1. 2008
1. Návšteva- výmena zvodov
2. Návšteva geometria
Všetko OK, cena fajn, DOPORUČUJEM.
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Ne neměnil byl jsem tam za dva měsíce výměna oleje vlastní + výměna spojkového pedálu.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Díky, zvětšil sem si to. Koukám že u druhé prohlídky už sis měnil i olej sám? To jde?
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
-
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
V 2010 jsem byl v Ostrave v 2011 už nikde.
Čištění brzd mi nikdy nedělali vždy jsem řek že si brzdy dělám sám ať do toho nehrabou.
No kdyby měli sundat sundat kola, rozebrat segmenty , vyčístit vodicí plíšky i segmenty a pak vše zpět tak myslím že hodinka se zedře.
cena 2 garančka je to mizerně vidět.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
To Hellboy: Ty už do Fomi nejezdíš? Kde jsi byl v r.2010 a 2011? A jaké byly ceny?
P.S. u Tvého prvního příspěvku mě zaráží absence jakéhokoliv čištění/seřizování brzd. U mně dnes CELÁ 1H = dalších 600,- Kč za práci! To asi jezdím nějak divně, když jim to dalo tak zabrat...na dotaz u přejímacího technika mi ovšem bylo sděleno, že brzdové desky i kotouče jsou "v pohodě"...
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
....
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Čím je nerez korozi odolnější, v normálních podmínkách, tím je horší vodič tepla, špatně se chladí a lehce přehřívá, proto se ho hojně používá v kryogenice. Výfuky odcházejí vždycky prokorodováním zevnitř ven, ať propálením, nebo působením slabých kyselin, které patří k nejagresivnějším známým látkám. A než výfuk prorezaví, tak už dávno má vnitřek totálně kaput, takže snažit se zachránit výfuk zvenčí je marné úsilí.
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
no ja uz mam aj stredny diel dost hrdzavy. Tiez ma to stvalo, ale ako mi hovoril kamarat zavodnik, ak sa jaqzdi rychlejsie, tak teplota vyfukovych plynov je tak obrovska, ze meni strukturu aj nerez a zacne "kvitnut" :-/ On ma dost sportove auto a napriklad super kvalitne zvody... kedze ale niekedy meral teplotu vyfukovych plynov, nameral aj 800 stupnov a zvody tiez uz zacinaju byt zaujimave