Honda autoDUKLA s.r.o. - Pardubice

kpt. Nálepky 2674
Pardubice
530 02
Tel.: 466 310 275, 777 633 001
Tel. servis: 466310277
Fax: 466 310 271

marek@hondapardubice.cz, servis@hondapardubice.cz
http://www.hondapardubice.cz

Vložil TECH, 27. Březen 2009 - 13:54
 

pilot
příspěvků: 574
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010

a nesmíš dlabat moc hluboko AndílekNejsem si jist

--
13. Březen 2017 - 17:54
Rogger01
Obrázek uživatele Rogger01
příspěvků: 533
bývalý majitel

Chce to jen pevné nervy a jistou ruku při vydlabávání toho vosku nebo co to je.

sranda.zitra napsal:
Ahoj, díky všem za info s relé. Jak jak budu mít volné odpoledne, zkusím ho svépomocí vyměnit.

SZ

--
13. Březen 2017 - 11:36
sranda.zitra
příspěvků: 63
5D 1.8 Sport
mám od: 24.3. 2015
v provozu od: 1.11. 2009

Ahoj, díky všem za info s relé. Jak jak budu mít volné odpoledne, zkusím ho svépomocí vyměnit.

SZ

--
12. Březen 2017 - 20:00
jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

Jestli je to relatkem tak na tom s pravdepodobnosti 99.9% nemaji vinu. Meni se opravdu hromadne (take jsem pajel relatka na obou stranach). Urcite jsi ho mel nacate a pak uz stacilo okolo nej jenom projit, o vymene blikny nemluve.

Takze reklamace v pripade relatka nedava smysl a tvoje urputnost tomu rozhodne nepomuze.

--
11. Březen 2017 - 14:03
JardaBar
Obrázek uživatele JardaBar
příspěvků: 160
3D 2.0 Plus
mám od: 1.10. 2014
v provozu od: 28.5. 2007

Stačí vyměnit tuto součástku (snad je odkaz správně): http://www.gme.cz/rxef030

Ale musíš jí vypreparovat a nebo koupit celý modul od Hondy jak psal tomika.

http://www.civinfo.com/forum/how/72659-%5Bhow-%5D-how-repair-wing-mirrors-0-25-euro.html

--
10. Březen 2017 - 23:07
sranda.zitra
příspěvků: 63
5D 1.8 Sport
mám od: 24.3. 2015
v provozu od: 1.11. 2009

To taky nevím. Argumentuje tím, že se v autoservisech pohybuje 30 let a že nikdy nikoho nepovedl a nemá důvod mi lhát. To je argument svou duchaplností srovnatelný s tím, že problémy se sklápěním zrcátek má 90% aut starších jak 8 let. Jeho nabídka byla ta, že tam mám auto nechat a on se mi v zákonné lhůtě (30 dní) k reklamaci vyjádří. Jak by reklamace dopadla tušíme asi všicnhi.

... o tuhle tristní zkušenost jsem se podělil se zastoupením značky, dělat vedoucímu servisu rohožku mě fakt nebaví.

Relé se dá koupit mimo oficiální distribuci Honda servisu?

--
10. Březen 2017 - 21:56
tomika
Obrázek uživatele tomika
příspěvků: 840
bývalý majitel

A proc by ti mel objednavat cele zrcatko, kdyz staci jen ta krabicka (rele) asi za 800Kc? To se prave casto prepaluje a prestava pak fungovat sklapeni - casto jen castecne, nebo se sklapi velmi neochotne.

Spritmonitor.de

--
10. Březen 2017 - 21:29
sranda.zitra
příspěvků: 63
5D 1.8 Sport
mám od: 24.3. 2015
v provozu od: 1.11. 2009

Dnešní návštěva servisu se nesla v téže duchu jako včerejší telefonát, do telefonátu bylo včera přislíbeno, že zrcátko alespoň rozdělají a dnes o tom nemohlo být ani řeči, celá diskuse se točila kolem toho, že vedoucí servisu neví, co po něm chci a že je ochoten objednat mi za 6K nové zrcátko a že nejsem s to mu dokázat, že to před návštěvou servisu fungovalo. Jednání s vedoucím servisu naprosto otřesné, neustálé skákání do řeči z jeho strany a nepříjemný tón. Na zrcátko kašlu, stálo mě to víc nervů, než to má pro mě přínos, ale takhle si solidní jednání se zákazníkem nepředstavuju. Honda Pardubice už nikdy, alespoň ne, pokud bude vedoucí servisu ten stávající.

--
10. Březen 2017 - 20:36
sranda.zitra
příspěvků: 63
5D 1.8 Sport
mám od: 24.3. 2015
v provozu od: 1.11. 2009

Ahoj všem,

nechal jsem si v tomto servisu udělat již několik servisních zásahů na autě. Do včerejška neutrální dojem. Před nedávnem měněn blinkr na P zrcátku, jak jsem včera zjistil, tak po zásahu technika mi začalo špatně fungovat sklápění (ve většině pokusů nedojede celou svou dráhu až kam by mělo, zastaví dřív).

Napsal jsem do servisu mail, že to chci řešit jako reklamaci a za nedlouho mi volal vedoucí servisu. Obsah telefonátu byl zhruba takový, že se nemám co divit, že 90% takto starých aut (8 let) to dělá a že nový zrcátko mi rozhodně kupovat nebude. Po jeho ujištění z mé strany, že tohle neberu jako argument, když před jejich zásahem i s nefunkčním blinkrem se mi zrcátko sklápělo v pořádku, se diskuse trochu vyostřila, kdy jsem namítal, že když se nedomluvím s nímm, tak se domluvím třeba se zastoupením, mě poslal, ať si jdu stěžovat na nádraží (myšleno na Lampárnu).

Jsme domluveni, že se tam dnes po práci stavím a na zrcátko se podívají. Následně napíšu, jak jsem dopadl. Podle toho zvážím další kroky. S takovou arogancí jsem se v autoservisu ještě nesetkal. I když nebyl autorizovaný.

SZ

--
10. Březen 2017 - 10:22
MilanPCE
příspěvků: 25
5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2016
v provozu od: 1.1. 2006

Ahoj,

doporučil by mi někdo dobrý neautorizovaný servis pro Civica v Pardubicích nebo okolí? Díky za všechny tipy.

--
9. Březen 2016 - 11:44

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".