Co od nás tedy můžete čekat v novém servise - kvalifikovaná údržba vozidel všech značek (nejen Japonských, ale i třeba VW, Škoda, Seat, Audi, BMW,... a další)
- specializace na vozy Honda , TypeR modely obecně, nejraději pak s motory K-serie
- prodej nových i zánovních originálních dílů (za výhodnější ceny)
- prodej nových i zánovních performance dílů
- výměny olejů (Castrol, Mobil), drobný servis
- montáže brzd a podvozků
- laserová geometrie
- pneuservis
- příprava vozu a zajištění STK
- specializovaná údržba, příprava závodních a upravených vozidel na sezónu
- specializovaná stavba a výroba brzd na zakázku
- prodej a kompletní nastavování performance podvozků, geometrie
- výhradní dovozce XYZ racing performance brzd a podvozků ... tudy odkaz
- dovozce performance dílů ACT, CPL racing, Denso, EBC, Exedy, Ferodo, MFactory, Skunk2, Toda a dalších
- možnost celoročního uskladnění vozu nebo jen přes zimu mimo sezónu, prostory jsou se zabezpečením a monitorováním 24h, včetně péče o vůz (zaplachtování, dobíjení baterie a pod.)
- možnost celoročního uskladnění pneu a přezouvání (letní / zimní)
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Bohužel musím dát trochu negativního feedbacku.
Od výměny spojky za Exedy a návazných dílů už tak před 5 lety spojka zabírá až u podlahy a teď už asi díky opotřebení byl problém řadit ve vysokých otáčkách.
Vliv může mít i výměna tlumiče spojky na Jarově na začátku roku.
Bod sepnutí se seřizuje takto:
https://www.civinfo.com/threads/how-to-adjust-clutch-biting-point-on-fn2.99643/
ale Dany mi několikrát tvrdil, že už tam není závit a seřídit to už nejde a že se to blbě dělá.
Už mě to sralo, tak jsem zajel do místního servisu kde mi půjčili nářadí a za 15 minut jsem si povolil tyčku o jednu otáčku sám.
Zvednulo to bod sepnutí subjektivně o 1cm (servisní manuál udává bod sepnutí 67mm z chodu 149mm, což tam myslím pořád ještě asi není) a zdá se to být lepší, ačkoliv jsem to ještě pořádně neprojel.
Závitu je tam spousta.
Možná to snese víc, ale nechtěl jsem to napoprvé přehnat.
bývalý majitel
Opet vyborna spoluprace. Danovi se povedlo vymenit sklo na pojistovnu, i kdyz neni smluvnim servisem, za coz mu diky, protoze se muselo i trosku brousit, lakovat a tak. Takze mam nove origo sklo, presel jsem na mobil1 5w50 a mam nove lemy. Je trochu blbe, ze clovek je skoro mesic bez auta, ale co se da delat. Jo a navic jsem rad ze i novy majitel meho byvaleho civica 5d si nasel cestu k Danymu, to bylo prijemne prekvapeni.
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
tak dnes výměna oleje+filtru, výměna brzdové kapaliny, a drobný detail: kabinový filtr
práce i cena (2800,-) ok, spokojenost jako vždy
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Ja v tom byl za cca 4800, coz mi prijde OK.
Olej, filtry, vycisteni brzd, prezuti kol, celkova kontrola a par drobnosti.
Plus je, ze mi zjevne vymenili i ventilky, minus to, ze asi spatne zacvakli jednu stredovou krytku kola a nekde cestou upadla, musel jsem koupit novou, 250 Kc/kus (na OZ Ultraleggera).
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Včera jsem si vyzvedl auto ze 6. garanční prohlídky (6let/112tkm) u Danyho:
- výměna oleje a filtru, Mobil 1 Peak Life (Rally Formula) 5W-50 (4L) + Hamp
- svíčky (IK22G)
- palivový filtr
- kabinový filtr
- čištění brzd
- celková kontrola auta
Navíc:
- diagnostika
- STK
- vyřešení trvalého napájení kamery
- výměna LP podběhu
- zutí starých a nazutí nových letních pneu + vyvážení
Se vším všudy 14.825,-
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Mám to stejně
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
první zprávu v podstatě nepovažuji za negativní, spíš za oznamovací . S ohledem na poměr kvalita/cena nevidím žádný problém.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Nějaké novinky od Danyho z H-C.cz:
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Další dobrá zkušenost za mnou Minulý pátek večer rozstřelený řidičovo zrcátko, během víkendu kontaktován Dany, který v pondělí zrcátko objednal a kluci si na mě vyšetřili místo dnes večer. Dopoledne mi potvrdili, že zrcátko dorazilo a Luky mi během půl hodiny vyměnil kompletní zrcátko
4D 1.8 LS
mám od: 1.12. 2011
v provozu od: 13.11. 2008
Servisuju u kluku momentalne 2 Hondy a timto rad verejne dekuju Lukasovi a Danymu za logistiku a job ktery odvedli na nasem 7Gecku. Ted nas ceka zatezkavaci jizda do Italie 8Gecko je v lakovne kterou sem vyridil opet pres Dana-referovat budu az auto bude hotove, ale kdyz to ted mam 15min jizdy ke klukum vim kde se budou o moje Hondy starat!